خرید عمده گردو درجه یک بوانات _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید عمده گردو درجه یک بوانات

Walnut kernels and whole walnuts on rustic old wooden table


خرید عمده گردو درجه یک بوانات _ بازرگانی خشکبار شادیز گردوی مرغوب تولید شده در بوانات فارس را به صورت مستقیم به سراسر کشور عرضه می نماید.

خرید عمده گردو درجه یک بوانات

گردوی بوانات یکی از مرغوب ترین انواع گردوهای تولید شده در استان فارس و کشور ایران می باشد.شهرستان بوانات از شهرهای سردسیری و قطب اصلی تولید گردو در استان فارس به شمار می آید. آب و هوای سردسیری و کوهستانی بوانات محیط بسیار مناسبی جهت کشت و پرورش گردو است.

گردوی بوانات از گذشته تا به امروز به دلیل داشتن پوست کاغذی،مغز سفید و درشت هم چنین چربی فراوان و طعم بسیار عالی در بین مردم شهرت دارد. هر ساله در فصل برداشت گردو مشتریان بسیاری اقدام به خریداری این محصول بی نظیر می نمایند. گردوی تولید شده در بوانات به سایر استان های کشور مانند اصفهان،تهران،هرمزگان،مشهد و.. صادر می گردد. گردوی تولید شده در بوانات از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل به کشورهای متعدد خارجی نیز صادر می گردد. کشورهای عربی و کشورهای همسایه از جمله خریداران این محصول می باشند.

گردو از خشکبارهای بسیار مغذی است و کاربرد بسیار بالایی دارد. مغز گردو نوعی خشکبار با چربی فراوان است که از روغن آن جهت مصارف خوراکی و موضعی استفاده می شود.گردو منبع عظیمی از انواع ویتامین ها،آهن،روی،سلنیوم،منگنز،سدیم،روی،فسفر،فیبر و سایر املاح معدنی است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک فراوانی می کند.

درخت گردو از درختان گسترده و بزرگ است که ارتفاع آن به ۳۰ متر نیز می رسد. درخت گردو در اکثر مناطق کوهستانی قابل کشت است.گردو از درختان چند منظوره است که علاوه بر میوه از چوب،پوست،ریشه و برگ آن در صنایع مختلف استفاده می شود.

مجموعه خشکبار شادیز به عنوان یکی از شرکت های بزرگ تامین کننده گردو در ایران،،مرغوب ترین گردوی بوانات را به صورت مستقیم و بدون واسطه به خریداران عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول با تیم پشتیبانی مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید عمده گردو بواناتخرید عمده گردو درجه یک بواناتخرید گردو بواناتخرید گردو درجه یک بواناتعمده گردو بواناتعمده گردو درجه یک بواناتگردو درجه یک بوانات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *