خرید گردو اعلا بوانات _ شرکت خشکبار شادیز

خرید گردو اعلا بوانات

.خرید گردو اعلا بوانات _ شرکت خشکبار شادیز گردوی مرغوب و تازه بوانات را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران در سراسر کشور ارائه می نماید.

خرید گردو اعلا بوانات

گردوی بوانات از مرغوب ترین و خوش طعم ترین انواع گردوهای ایرانی است. این محصول در شهرستان بوانات در استان فارس تولید می گردد. شهر بوانات از مناطق سردسیری استان فارس و مناسب ترین مکان جهت تولید و پرورش گردو می باشد. بوانات قطب اصلی تولید گردو در استان فارس به شمار می آید.

گردوهای تولید شده در بوانات به دلیل داشتن پوست کاغذی،مغز درشت و سفید هم چنین چربی فوق العاده از گذشته تا کنون در بین مردم شهرت دارند.

گردو میوه ای ارزشمند و بسیار مغذی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و هم چنین صنایع مختلف استفاده می شود. درخت گردو از قدیمی ترین درختان کاشته شده در ایران است که علاوه بر میوه از دیگر بخش های آن مانند برگ،ریشه،چوب و ساقه آن نیز استفاده می شود.

گردو میوه ای دو پوسته ای است. یک پوست سبز و گوشتی که به تدریج خشک می شود و یک پوست چوبی که مغز گردو در آن قرار دارد. مغز گردو منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،فسفر و.. است. مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا سرشار از امگا۳ است. این خاصیت گردو سبب تقویت حافظه و سلامت مغز می شود.

خرید و فروش گردوی بوانات به عنوان بهترین و خوش طعم ترین گردوی تولید شده در ایران از بازار پر رونقی برخوردار است.

مشتریان عزیز می توانند این محصول را به صورت مستقیم و دست اول از این مجموعه خریداری نمایند.

هم اکنون جهت خرید و فروش عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

خرید گردو اعلاخرید گردو اعلا بواناتخرید گردو بواناتگردو اعلا بوانات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *