قیمت عمده مغز بادام درختی _ شرکت بازرگانی شادیز

قیمت عمده مغز بادام درختی

قیمت عمده مغز بادام درختی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام درختی را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

قیمت عمده مغز بادام درختی

قیمت عمده مغز بادام درختی با توجه به پارامترهای مختلفی محاسبه می شود و برای انواع بادام متفاوت است. به همین دلیل زمان استعلام قیمت مغز بادام ابتدا نوع آن را مشخص نموده تا قیمت دقیق تری به دست آید.

بادام درختی از جمله خشکبارهای بسیار محبوب و پر طرفدار در بین مردم است . بادام های ایرانی انواع مختلفی دارند و به شکل مغز شده و با پوست در بازار خرید و فروش می شوند.

انواع بادام درختی ایرانی عبارتند از:

بادام سنگی

بادام مامایی

بادام ربیع

بادام پوست کاغذی

بادام شاهرودی

هر یک از از انواع مغز این بادام ها با توجه به طعم،مزه،سایز و شکل ظاهری مانند رنگ و.. آن ها قیمت گذاری می شود. عوامل دیگری هم چون حجم خرید،نوسانات بازار،میزان عرضه و تقاضا و .. نیز بر قیمت بادام تاثیر گذار است. به طور مثال قیمت خرید بادام به صورت عمده با قیمت خرید آن به صورت جزئی متفاوت است و البته که قیمت خرید عمده آن بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر است. قیمت مغز بادام عمده نیز به نوع بادام و میزان درشتی و ریزی آن بستگی دارد. هر چه مغز بادام درشت تر باشد قیمت بالاتری دارد.

مغز بادام دانه ای روغنی و بسیار خوش طعم است که از آن به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و یا برای مصارف روغن گیری استفاده می شود. مغز بادام خواص مغذی بسیار فراوانی دارد و مصرف آن به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند.مغز بادام منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان،اسیدهای چرب،آهن،کلسیم،فیبر،پتاسیم و .. است.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام درختی تازه ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت های منصفانه در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

جهت خرید و فروش عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

قیمت عمده مغز بادامقیمت عمده مغز بادام درختیقیمت مغز بادامقیمت مغز بادام درختیقیمت مغز بادام درختی عمدهقیمت مغز بادام عمدهمغز بادام درختی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *