خرید گردو تویسرکان اعلا _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید گردو تویسرکان اعلا

خرید گردو تویسرکان اعلا _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع گردوی اعلا و مرغوب تویسرکان را با قیمت مناسب همراه با تخفیف ویژه به فروش می رساند.

خرید گردو تویسرکان اعلا

گردوی تویسرکان بهترین نمونه ی گردوی تولید شده در ایران از نظر طعم،مزه،چربی و کیفیت می باشد. گردوی تویسرکان محصول تولید شده در شهرستان تویسرکان استان همدان است. شهرستان تویسرکان به سبب دارا بودن باغ های متعدد گردو و تولید انواع گردوی با کیفیت در مقیاس جهانی، به پایتخت گردو در ایران شهرت دارد.

مهم ترین مشخصه ی گردوی تویسرکان مغز خوش طعم و سفید، توپر بودن،پوست نازک و روغن فراوان آن است. گردوی تویسرکان با کیفیت ترین گردوی ایران هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی می باشد.

بسیاری از مردم کیفیت گردوی تویسرکان را تنها منحصر به رنگ سفید مغز آن می دانند ؛در صورتی که کیفیت اصلی گردوی تویسرکان به دلیل طعم لذیذ و چربی فراوان آن است. گردوی تویسرکان نیز مانند دیگر انواع گردوی تولید شده در کشور با درجه های کیفی مختلف در بازار خرید و فروش می شود. البته نوع درجه یک آن متقاضیان بیشتری دارد. گردوی تویسرکان به شکل مغز شده و با پوست به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای همسایه و کشورهای عربی از جمله مهم ترین کشورهای خریدار گردوی تویسرکان می باشند.

شهرستان تویسرکان به دلیل برخورداری از شرایط آب و هوایی کوهستانی و معتدل مناسب ترین محیط جهت کشت انواع گردو است. گردو میوه ای پر کاربرد است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

جهت خرید و فروش گردوی اعلای تویسرکان از طریق روش های ارتباطی زیر با تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید گردو اعلاخرید گردو اعلا تویسرکانخرید گردو تویسرکانخرید گردو تویسرکان اعلاگردو تویسرکان اعلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *