گردو تویسرکان خرید عمده _ بازرگانی خشکبار شادیز

گردو تویسرکان خرید عمده

گردو تویسرکان خرید عمده _ بازرگانی خشکبار شادیز گردوی مرغوب و درجه یک تویسرکان را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران عزیز عرضه می نماید.

گردو تویسرکان خرید عمده

گردوی تویسرکان بهترین و با کیفیت ترین  گردوی تولید شده در کشور است. مهم ترین ویژگی های گردوی تویسرکان که سبب شهرت آن شده عباذتند از:

مغز پر و سفید

طعم بسیار لذیذ

چربی فراوان

پوست کاغذی

عرضه و تقاضای بالا

مناسب برای صادرات

شهرستان تویسرکان مهم ترین و اصلی ترین قطب تولید گردو در استان همدان است. این شهرستان به سبب برخورداری از آب و هوای دره ای و کوهستانی مرغوب ترین انواع گردو را در کشور و حتی در جهان تولید می کند. گردوی تولید شده در تویسرکان به صورت مغز و با پوست به بازارهای داخلی و هم چنین کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد.

همانطور که می دانید گردو در نقاط مختلف دنیا و در کشورهای مختلف نظیر آمریکا،اسپانیا و.. تولید می گردد اما گردوی تویسرکان از همه آن ها مرغوب تر و با کیفیت تر است.نتنئنئ صادرات گردوی تویسرکان به کشورهایی نظیر آمریکا،چین،ژاپن،انگلستان و عربستان انجام می شود. البته ناگفته نماند که کشور عمان بزرگ ترین خریدار گردوی تویسرکان است.

خواص بی نظیر گردو

گردو میوه ای بسیار مغذی و پر کاربرد است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود. مغز گردو منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

مصرف گردو تاثیر به سزایی بر تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع سرطان ها دارد. مغز گردو را با نام غذای مغز می شناسند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کمک می کند. هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید.

مشتریان عزیز می توانند عمده گردوی مرغوب و تازه تویسرکان را به صورت مستقیم از تولید کننده از طریق این مجموعه خریداری نمایند.

لطفا جهت خرید و فروش محصول هم چنین استعلام قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید عمده گردو تویسرکانخرید گردو تویسرکانعمده گردو تویسرکانگردو تویسرکان خرید عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *