خرید بادام پوست کاغذی سامان _ شرکت خشکبار شادیز

خرید بادام پوست کاغذی سامان

خرید بادام پوست کاغذی سامان _ شرکت خشکبار شادیز بادام کاغذی خام و درجه یک سامان را به صورت دست اول و بدون واسطه به فروش می رساند.

خرید بادام پوست کاغذی سامان

بادام پوست کاغذی یکی از بهترین نمونه های بادام تولید شده در شهرستان سامان است. بادام پوست کاغذی نمونه ای لوکس از بادام های ایرانی است که به دلیل درصد مغز به پوست بالا خرید آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. از بادام پوست کاغذی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود.

شهرستان سامان یکی از مهم ترین قطب های تولید و فروش انواع بادام در استان چهار محال بختیاری است که با برخورداری از آب و هوای خوب و حاصلخیز مرغوب ترین انواع بادام را در کشور تولید می کند.

بادام کاغذی یکی از معروف ترین انواع بادام درختی است که در کشور ما طرفداران بسیاری دارد. بیشترین حجم از تولید این بادام متعلق به منطقه سامان و مناطق اطراف اصفهان و استان فارس است. همانطور که از نام آن پیداست پوست این بادام تعداد لایه کمتری نسبت به دیگر انواع بادام مانند بادام مامایی و بادام سنگی دارد به همین دلیل شکستن آن آسان تر است. از طرفی میزان مغز بادام کاغذی از بادام مامایی و سنگی نیز بیشتر است. نام دیگر بادام کاغذی بادام محب و بادام سفید است.

ارقام بادام کاغذی

بادام پوست کاغذی در انواع ایرانی و خارجی در بازار موجود می باشد نوع خارجی آن به بادام منقا معروف است و از طریق کشورهای واسطه هم چون امارات به ایران باز صادرات می گردد. قیمت بادام کاغذی ایرانی نسبت به بادام منقا بالاتر است چراکه طعم و کیفیت بالاتری دارد و از طرفی به دلیل این که تا زمان مصرف در پوسته باقی می ماند بهداشت بالاتری دارد.

مشتریان گرامی می توانند مرغوب تریم بادام کاغذی سامان را از طریق این مجموعه به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب خریداری نمایند.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام پوست کاغذی

بادام پوست کاغذی سامانبادام کاغذی سامانخرید بادام پوست کاغذی سامانخرید بادام سامانخرید بادام کاغذی سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *