فروش عمده بادام پوست کاغذی سامان _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش عمده بادام پوست کاغذی سامان

فروش عمده بادام پوست کاغذی سامان _ شرکت بازرگانی شادیز بادام کاغذی مرغوب سامان را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

فروش عمده بادام پوست کاغذی سامان

منطقه سامان در حاشیه زاینده رود استان چهار محال بختیاری، بزرگ ترین قطب تولید کننده بادام پوست کاغذی در کشور است. علاوه بر بادام کاغذی، انواع دیگر بادام درختی نظیر بادام مامایی،بادام سنگی،بادام شاهرودی،بادام ربیع و.. نیز با کیفیتی عالی در این منطقه تولید می گردد. آب و هوای معتدل و کوهستانی شهرستان سامان محیطی بسیار مناسب جهت کشت و پرورش انواع بادام و دیگر محصولات کشاورزی است.

بادام پوست کاغذی همانطور که از نام آن پیداست پوست نازک و شکننده ای دارد. این نوع بادام را می توان به راحتی با فشار دو انگشت شکست به همین دلیل به آن بادام کاغذی می گویند. بادام کاغذی در مناطق مختلف به چندین اسم شناخته می شود که عبارتند از:

بادام پوست کاغذی

بادام پوست نازک

بادام محب

بادام سفید

بادام منقا

بادام پوست کاغذی علاوه بر پوست نازک،طعم شیرین و مغز بسیار تردی دارد. یکی از مزیت های مهم بادام کاغذی نسبت به دیگر انواع بادام ها،درصد مغز به پوست بسیار بالا و قیمت متعادل آن است که سبب افزایش تقاضای آن هم در داخل و هم در خارج از کشور شده است.

بادام پوست کاغذی سامان به عنوان یکی از لوکس ترین و با کیفیت ترین بادام های تولید شده در ایران همواره از میزان تقاضای بالایی برخوردار است و به کشورهایی نظیر امارات،ترکیه،روسیه،کویت،قطر،هند،لبنان و.. صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز در زمینه فروش و صادرات بادام کاغذی به صورت مستقیم از تولید کننده در کشور فعالیت می نماید. مجموعه شادیز آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان داخلی و خارجی می باشد.

اگر شما خریدار و صادر کننده عمده بادام هستید می توانید جهت تامین بار خود با شرکت شادیز تماس بگیرید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

بادام پوست کاغذی سامانبغادام پوست کاغذی عمدهعمده بادام پوست کاغذیفروش بادام سامانفروش بادام کاغذی سامانفروش عمده بادام پوست کاغذیفروش عمده بادام پوست کاغذی سامانفروش عمده بادام سامانفروش عمده بادام کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *