عرضه مغز گردو تویسرکان _ شرکت بازرگانی شادیز

عرضه مغز گردو تویسرکان

عرضه مغز گردو تویسرکان _ شرکت بازرگانی شادیز مغز گردو اعلا تویسرکان را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت به خریداران عزیز ارائه می نماید.

عرضه مغز گردو تویسرکان

گردوی تویسرکان با کیفیت ترین و بهترین گردوی تولید شده در ایران است. و باالطبع مغز آن نیز از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است.مغز گردوی تویسرکان به دلیل طعم عالی،درصد چربی بالا ،رنگ روشن و درصد شکستگی بسیار کم از میزان تقاضای بالایی برخوردار است. این محصول به کشورهای مختلف خارجی نظیر عمان،امارات،ترکیه و.. صادر می گردد.

گردوی تویسرکان برندی مشهور در بازارهای جهانی است. مغز این گردو به دلیل درشتی و گوشتی بودن بازار پسندی بالایی دارد که سبب رونق عرضه و فروش آن شده است.

شهرستان تویسرکان قطب اصلی تولید گردو و مغز گردو در استان همدان و کشور ایران است. آب و هوای کوهستانی و دره ای این منطقه بهترین مکان جهت تولید و کشت گردو است. شهرستان تویسرکان به دلیل داشتن باغ های متعدد گردو و تولید گردوی با کیفیت در مقیاس جهانی به پایتخت گردو در ایران شهرت دارد.

مغز گردو به عنوان مهم ترین فراورده گردو از مصرف بسیار بالایی برخوردار می باشد. مغز گردو منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان،امگا۳،آهن،فیبر؛کلسیم و سایر املاح معدنی است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک فراوانی می کند. مهم ترین خاصیت گردو امگا۳ فراوان آن است که سبب تقویت حافظه و سلامت مغز می شود.

بازرگانی شادیز از جمله شرکت های فعال در حوزه فروش و صادران انواع گردو و مغز گردوی تویسرکان در ایران می باشد.

این مجموعه مرغوب ترین مغز گردوی تویسرکان را به صورت مستقیم و بی واسطه با مناسب ترین قیمت به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش و هم چنین صادرات محصول،با تیم پشتیبانی شرکت شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عرضه گردو تویسرکانعرضه مغز گردوعرضه مغز گردو تویسرکانمغز گردو تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *