صادرات انواع گردو ایرانی به عمان _ بازرگانی خشکبار شادیز

صادرات انواع گردو ایرانی به عمان

صادرات انواع گردو ایرانی به عمان _ بازرگانی خشکبار شادیز همواره انواع گردوی درجه یک ایرانی را به صورت عمده به کشور عمان صادر می نماید.

صادرات انواع گردو ایرانی به عمان

در سالهای اخیر صادرات گردو به کشور عمان در کشور افزایش چشمگیر و سود بسیار بالایی داشته است. کشور عمان از کشورهای عربی حوزه ی خلیج فارس و یکی از مقاصد مهم صادراتی محصولات ایرانی از جمله پسته،گردو بادام و .. است.صادرات گردو به این کشور به روش های مختلفی انجام می شود.

کشور ایران سومین کشور بزرگ تولید کننده گردو در دنیا است و مقام پنجم صادرات گردو را در جهان به خود اختصاص داده است. گردوهای ایرانی تنوع زیاد و کیفیت بسیار بالایی دارد.

انواع گردوی تولید شده در ایران عبارتند از:پ

گردو پوست کاغذی

گردو سنگی

گردو سوزنی

گردو نوک کلاغی

گردو خوشه ای

گردو ماکویی

هر یک از انواع گردوهای ایرانی خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای دارند و به شکل مغز شده و با پوست به بازار عرضه می گردند. گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند و همواره متقاضیان بسیاری از نقاط مختلف دنیا دارند.

بیشترین سطح زیر کشت گردو در کشور متعلق به استان های فارس،همدان،کرمان،آذربایجان شرقی،خراسان،آذربایجان غربی و … است. صادرات گردو به عمان معمولا از طریق راه های دریایی انجام می شود. کشور عمان از لحاظ مسافت فاصله نزدیکی با ایران دارد و از طرفی صادرات به این کشور هزینه حمل و نقل کم و سود بالایی دارد.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده و صادر کننده خشکبار در دنیا،انواع گردوی درجه یک ایرانی را به نقاط مختلف دنیا صادر می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

صادرات انواع گردو ایرانیصادرات انواع گردو ایرانی به عمانصادرات انواع گردو به عمانصادرات گردو به عمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *