قیمت مغز پسته کال و دوپوست _ بازرگانی شادیز

قیمت مغز پسته کال و دوپوست

قیمت مغز پسته کال و دوپوست _ بازرگانی شادیز انواع مغز پسته مرعوب ایرانی را با قیمت مناسب به صورت عمده در سراسر کشور به فروش می رساند.

قیمت مغز پسته کال و دوپوست

کشور ایران یکی از بزرگ ترین کشورهای تولید کننده پسته و هم چنین مغز پسته در دنیا است. پسته های ایرانی تنوع بسیار بالایی دارند و با الطبع مغز آن ها نیز تنوع مختلفی دارد.

مغز پسته مهم ترین فرآورده پسته و تنها بخش خوراکی آن است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع مختلف غذایی،دارویی و.. استفاده می شود.

مغز پسته کال و دو پوست شده از بهترین و با کیفیت ترین انواع مغز پسته تولید شده در کشور می باشند و قیمت بالایی دارند .

قیمت مغز پسته کال

مغز پسته کال نوعی از مغز پسته است که پیش از زمان رسیدن از درخت برداشت می شود.به همین دلیل برداشت پسته کال معمولا در تیر ماه آغاز می شود و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد. این بازه زمانی مناسب ترین زمان جهت خرید مغز پسته کال است.

مغز پسته کال به دلیل زود برداشت شدن رنگ سبز زیبا و یکدستی دارد. این نوع مغز کیفیت مناسبی دارد. کیفیت مغز پسته کال با توجه به درصد مغز کال و میزان سبزینگی یا همان رنگ سبز آن محاسبه می گردد. هر چه رنگ سبز مغز پسته تیره تر باشد کیفیت بالاتر و در نتیجه قیمت بالاتری دارد. نوع مغز پسته(کشیده یا گرد) نیز بر روی قیمت این محصول تاثیر گذار است.

قیمت مغز پسته دوپوست

مغز پسته دوپوست به مغزی گفته می شود که به اصطلاح پوست دوم یا پوست رویی مغز کنده شود.برای این کار مغز پسته را چند دقیقه در آب گرم نگه می دارند تا پوست رویی آن به راحتی جدا شود سپس مغز را خشک  می کنند. البته از این روش برای حجم های کم استفاده می شود. برای حجم های زیاد معمولا از دستگاه هایی که مخصوص این کار است استفاده می شود.

مغز پسته دوپوست شده یا همان کالک مرغوب ترین و گران قیمت ترین انواع مغز پسته تولید شده در ایران است و معمولا از آن ها جهت صادرات به کشورهای ثروتمند اروپایی مانند آلمان و ایتالیا استفاده می شود. صادرات مغز پسته دوپوست معمولا در گریدهای A و S انجام می شود.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع مغز پسته درجه یک و صادراتی را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت به کلیه مشتریان ارائه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول می توانید با ما ارتباط برقرار نمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

قیمت مغز پسته دوپوستقیمت مغز پسته کالقیمت مغز پسته کال و دوپوستمغز پسته کال و دوپوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *