خرید پسته صادراتی احمد آقایی _ شرکت خشکبار شادیز

خرید پسته صادراتی احمد آقایی

DIGITAL IMAGE


خرید پسته صادراتی احمد آقایی _ شرکت خشکبار شادیز پسته احمد آقایی صادراتی را به صورت مستقیم به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

خرید پسته صادراتی احمد آقایی

پسته احمد آقایی یکی از پر متقاضی ترین انواع پسته های تجاری تولید شده در کشور است. این پسته جزو ارقام بادامی محسوب می شود و شکلی کشیده و بلند دارد. پسته احمد آقایی بسیار خوش رویت،خوش طعم و با کیفیت است و تقاضای بالایی هم در داخل کشور و هم از سوی کشورهای خارجی دارد.

پوست استخوانی این پسته سفید روشن و مغز آن در قسمت خندانی قرمز رنگ است که ظاهر بسیار زیبایی به آن بخشیده است. از پسته احمد آقایی به صورت خام و شور در انواع آجیل ها و از مغز آن به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه خلال پسته استفاده می شود.

پسته احمد آقایی قیمت مناسب و متعادلی دارد از این رو گزینه مناسبی برای صادرات به کشورهای قیمت محور است. البته انس های پایین و درشت آن نیز به کشورهای کیفیت محور نیز صادر می گردد. صادرات پسته احمد آقایی به کشورهای مختلف مانند روسیه،هند،عراق و.. انجام می شود.

بیشترین سطح زیر کشت پسته احمد آقایی در کشور متعلق به استان کرمان به خصوص شهرستان های سیرجان،رفسنجان و زرند است. پسته احمد آقایی در انواع دستچین یا توچین،خندان،آب خندان و دهن بست به بازار عرضه می گردد.به طور کلی پسته احمد آقایی در سه پارامتر قیمت،طعم و کشیدگی از بهترین پسته های ایرانی می باشد.

مجموعه خشکبار شادیز به عنوان یکی از فعالان در حوزه تامین،فروش و صادرات پسته قادر است تا با کیفیت ترین محصول را به مشتریان عزیز در داخل و خارج از کشور با بهترین کیفیت و قیمت ارائه نماید.

لطفا جهت خرید،فروش و صادرات محصولات با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته احمد آقایی

پسته صادراتی احمد آقاییخرید پسته احمد آقایی صادراتیخرید پسته صادراتیخرید پسته صادراتی احمد آقایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *