واردات مستقیم پسته به عمان از ایران – پسته شادیز

واردات مستقیم پسته به عمان از ایران - پسته شادیز

واردات مستقیم پسته به عمان از ایران – پسته شادیز:شرکت پسته و خشکبار شادیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پسته در ایران است. شرکت شادیز انواع پسته را با توجه به نیاز مشتریان خود عرضه می کند. در مجموعه شادیز انواع پسته با بهترین بسته بندی های موجود به صورت عمده و خرد تهیه می شود تا نیاز مشتریان خود را برطرف کند. شرکت پسته شادیز در حال حاضر انواع پسته و محصولات پسته ایران را به تمامی کشورهای عربی و همچنین برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی صادر می کند.

واردات مستقیم پسته به عمان از ایران – پسته شادیز

محصولات پسته ایران در بازار عمان شناخته شده است. آیا می خواهید پسته را مستقیماً از ایران به عمان وارد کنید؟ قیمت چقدر است؟

عمان خریدار پسته ایرانی در کیفیت ها و انواع مختلف می باشد.
پسته فندقی، احمد آقایی، کله قوچی و اکبری مشتریان خاص خود را در بازار عمان دارند.
نکته قابل توجه در واردات پسته ایرانی به این کشور توسط بازرگانان عمانی این است که پسته ایرانی را خریداری و با بسته بندی و برندهای جدید به کشورهای دیگر صادر می کنند. بنابراین می توان گفت این کشور به دو دلیل خواهان این محصول ایرانی است. اول برای مصرف داخلی و دوم برای صادرات مجدد آن به سایر کشورها به ویژه کشورهای اروپایی از جمله کانادا، هند، پاکستان، عربستان سعودی و کشورهای آفریقایی.

حجم فروش پسته در عمان قابل توجه است.
نه تنها پسته ایرانی، بلکه پسته آمریکایی نیز برای فروش در عمان مناسب است.

ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پسته در جهان شناخته می شود.
استان های کرمان، خراسان، یزد و سمنان بزرگترین تولیدکنندگان پسته در ایران هستند.
در هر یک از این مناطق، برخی از پسته ها به صورت حرفه ای در حجم بالا تولید می کنند.

انواع محصولات پسته ایران برای عمان

انواع محصولات پسته ایران برای عمان - واردات مستقیم پسته به عمان از ایران - پسته شادیز

خریدار پسته ایرانی در بازار عمان وجود دارد و حجم فروش آن قابل توجه است.
عمان خریدار پسته لوکس و مرغوب ایرانی است که مهمترین آنها به شرح زیر است:

پسته اکبری
کله قوچی
و احمد آقایی بزرگ
که از نظر طعم و مزه در دنیا بی نظیر هستند، مناسب ترین نوع پسته برای واردات به عمان هستند.
این نوع پسته در رده های کیفی مختلف در بازار به فروش می رسد.
البته بیشتر پسته های ارسالی به این کشور از نوع A است.

کلاس A به معنای پسته طبیعی باز است.

صادرات/ واردات مستقیم پسته به عمان

صادرات/ واردات مستقیم پسته به عمان - واردات مستقیم پسته به عمان از ایران - پسته شادیز

محصولی که به مصرف داخلی کشور عمان می رسد دارای بسته بندی های شیک، زیبا و نسبتا کوچک از نوع قوطی و سلفون است اما محصولی که برای صادرات مجدد استفاده می شود به صورت فله و در کیسه های ۵۰ و ۲۰ کیلوگرمی  می باشد. در عمان در بسته بندی های کوچک با برند مخصوص این کشور صادر و به کشورهای دیگر صادر می شود.
مسیر ارسال پسته از ایران به عمان به شرح زیر است:

محموله های این محصول با کامیون از استان تولید کننده به بندر ماهشهر و بندرعباس تحویل داده می شود سپس با کشتی به بنادر عمان تحویل می شود. جالب است بدانید که قیمت پسته در عمان بر اساس قیمت های جهانی تعیین می شود. البته مشتریان سرمایه دار این کشور سلطنتی بیشتر به کیفیت محصول اهمیت می دهند و نسبت به قیمت آن وسواس ندارند.

قیمت پسته ایران برای صادرات/واردات

قیمت پسته ایران برای صادرات/واردات - واردات مستقیم پسته به عمان از ایران - پسته شادیز

شرکت پسته و خشکبار شادیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پسته در ایران می باشد. شرکت شادیز انواع پسته را با توجه به نیاز مشتریان خود عرضه می کند. در مجموعه شادیز انواع پسته با بهترین بسته بندی های موجود به صورت عمده و خرد تهیه می شود تا نیاز مشتریان خود را برطرف کند. شرکت پسته شادیز در حال حاضر انواع پسته و محصولات پسته ایران را به تمامی کشورهای عربی و همچنین برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی صادر می کند.

هدف ما این است که بتوانیم با کیفیت ترین انواع پسته را با تمام استانداردهای لازم ارائه دهیم. مثل همیشه شرکت خشکبار شادیز کیفیت بالا، قیمت رقابتی و ارسال به موقع به تمام نقاط دنیا را تضمین می کند.

برای این منظور شادیز آمادگی دارد در صورت نیاز قیمت محصولات خود را برای رفاه حال مشتریان به روز کند.

برای ارتباط با واحد فروش و بازرگانی شادیز می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت به صورت مستقیم با مدیران فروش در ارتباط باشید.

کلیه مشاوره ها در خصوص انتخاب پسته و نحوه صادرات/واردات محصول به صورت کاملا رایگان در این مجموعه انجام می شود.

⇐ تماس با ما

پسته

انواع پسته ایرانانواع محصولات پسته ایرانپسته شادیزپسته صادراتیپسته عمدهپسته و خشکبار شادیزتامین کننده پستهتولید کننده پستهخرید آنلاین پستهخرید پسته احمدآقاییخرید پسته ارزانخرید پسته ارگانیکخرید پسته از ایرانخرید پسته اکبریخرید پسته بادامیخرید پسته خراسانخرید پسته در ایرانخرید پسته رفسنجانخرید پسته صادراتیخرید پسته فندقیخرید پسته کرمانخرید پسته کله قوچیخریداران پسته ایرانشرکت پسته شادیزصادرات پسته ایرانصادرات پسته به عمانصادرات مستقیم پسته به عمانصادرکنندگان پسته ایرانصادرکننده پستهعرضه پستهعرضه کنندگان پسته ایرانعرضه کننده پستهفروش پستهفروش عمده پستهفروشنده پستهقیمت پستهقیمت پسته احمدآقاییقیمت پسته اکبریقیمت پسته ایرانقیمت پسته ایرانیقیمت پسته بادامیقیمت پسته صادراتیقیمت پسته فندقیقیمت روز پستهکارخانه پسته شادیزلیست قیمت پستهمحصولات پسته ایرانواردات پسته ایرانواردات پسته ایران به عمانواردات مستقیم پسته به عمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *