فروش کشمش سیاه خشک ارگانیک – کشمش شادیز

فروش کشمش سیاه خشک ارگانیک - کشمش شادیز

فروش کشمش سیاه خشک ارگانیک – کشمش شادیز: شرکت تولیدی خشکبار شادیز یکی از بزرگترین صادرکنندگان کشمش؛ کشمش سیاه ارگانیک ایران را به هند، کشورهای اروپایی، ترکیه و سایر کشورهای آسیایی عرضه می کند. برای خرید مستقیم بهترین نوع کشمش سیاه از کارخانه با بهترین قیمت و کیفیت و بسته بندی با ما تماس بگیرید.

فروش کشمش سیاه خشک ارگانیک – کشمش شادیز

نشان داده شده است که کشمش سیاه، به ویژه آنهایی که به صورت ارگانیک خشک می شوند، کلسترول LDL را کاهش می دهند و از کم خونی محافظت می کنند. کشمش سیاه برای سلامت قلب شما مفید است زیرا چربی و کلسترول کمی دارد.

شما می توانید با خوردن روزانه یک مشت کشمش، گلوکز، ویتامین B، آهن و پتاسیم بدن خود را تامین کنید. عالی برای کاهش رفلاکس اسید، سوزش سر دل، کم خونی و خستگی.

کشمش سیاه نام دیگر انگور سیاه خشک است. شیرینی های هندی، غذاهای برنجی، کورماس و سایر وعده های غذایی شور اغلب حاوی کشمش سیاه هستند. بسیاری از آشپزهای هندی ترجیح می دهند از کشمش طلایی در انواع شیرینی ها استفاده کنند.

یک وعده میوه معادل دو قاشق غذاخوری کشمش سیاه است که آن را به یک انتخاب کم کالری فوق العاده تبدیل می کند.

کشمش سیاه از خشک کردن انگور سیاه بدون هسته در آفتاب یا در دستگاه آبگیری تهیه می شود.

در مقایسه با انواع دیگر کشمش، رنگ تیره تری دارد و تند و شیرین است. کشمش سیاه در تهیه اسموتی، دسر و حتی به عنوان سس سالاد استفاده می شود. آیا کشمش تیره برای سلامتی مفید است؟

کشمش سیاه یکی از سالم ترین غذاهایی است که باید در رژیم غذایی خود بگنجانید.

خواص کشمش سیاه برای سلامتی، موارد استفاده

خواص کشمش سیاه برای سلامتی، موارد استفاده - فروش کشمش سیاه خشک ارگانیک - کشمش شادیز

کشمش سیاه، نوعی انگور خشک با طعمی شیرین و آبدار، محبوب ترین نوع آن است. با این وجود، علیرغم اندازه کوچک، این میوه سرشار از مزایایی است.

کشمش سیاه یک مکمل غذایی عالی است زیرا سرشار از آهن و آنتی اکسیدان های طبیعی است که به چندین بیماری مانند کاهش ریزش مو، پاکسازی سموم از خون، کاهش فشار خون و جلوگیری از کم خونی کمک می کند.

سعی کنید مقداری کشمش سیاه را در فرنی روزانه خود بگنجانید اگر می خواهید فوراً اثرات آن را مشاهده کنید.

نصف فنجان کشمش به طور معمول ۲۱۷ کالری و ۴۷ گرم قند دارد.به راحتی می توان فهمید که چرا این شیرینی ها اغلب به عنوان “شیرینی های طبیعت” شناخته می شوند. تعداد کشمش هایی که می خورید را به یکباره کاهش دهید زیرا میوه های خشک اغلب دارای قند و کالری قابل توجهی هستند.

با توجه به سن و جنس شما، ۳.۳ گرم فیبر یا ۱۰ تا ۲۴ درصد نیاز روزانه شما، ممکن است در نصف فنجان کشمش یافت شود.

با تسهیل دفع و بزرگتر کردن مدفوع، غذاهای غنی از فیبر به هضم غذا کمک می کند. خوردن وعده‌های غذایی که باعث دفع بیشتر ادرار می‌شود می‌تواند به شما در جلوگیری از یبوست و افزایش کیفیت حرکات روده کمک کند.

فیبر نه تنها سرعت تخلیه معده شما را کاهش می دهد، بلکه احساس سیری شما را طولانی تر می کند.

وعده های غذایی فیبری به عنوان ابزار کاهش وزن مورد حمایت قرار گرفته اند. کشمش حاوی مقدار زیادی آهن است. در نصف فنجان کشمش، ممکن است ۱.۳ میلی گرم آهن پیدا کنید.

این حدود ۷ درصد از مقدار توصیه شده روزانه برای اکثر زنان است، در مقایسه با حدود ۱۶ درصد برای مردان.

آهن برای هموگلوبین لازم است، که تضمین می کند که اکسیژن به تمام سلول های بدن شما برسد. نصف فنجان کشمش حاوی حدود ۴۵ میلی گرم کلسیم است.

این معادل حدود ۴ درصد از نیاز مصرف روزانه شما است. تنها با مصرف کلسیم کافی می توان استخوان ها و دندان ها را سالم نگه داشت. کشمش منبع بسیار خوبی از مواد مغذی گیاهی مانند فنل ها و پلی فنل ها است که به سختی در طبیعت به دست می آید.

مواد مغذی از این نوع به عنوان آنتی اکسیدان شناخته می شوند. آنتی اکسیدان ها ممکن است از سلول ها و DNA در برابر استرس اکسیداتیو محافظت کنند و همچنین رادیکال های آزاد خطرناک خون را فیلتر کنند. چندین اثر بالقوه از جمله سرطان، بیماری قلبی و سکته مغزی وجود دارد.

مصرف منظم مقداری کشمش سیاه به بدن کمک می کند تا از شر سموم، مواد زائد و سایر ناخالصی های خون خلاص شود. خوردن کشمش علاوه بر جلوگیری از آکنه و سایر نواقص پوستی به دلیل قابلیت پاکسازی خون، به جلوگیری از آکنه و سایر نواقص پوستی کمک می کند.

سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی است که به سم زدایی کل بدن کمک می کند.

محتوای بالای کلسیم و پتاسیم برای استخوان ها مفید است، در حالی که مقادیر بالای ویتامین C و سایر مواد معدنی از پیری زودرس مو جلوگیری می کند.

کشمش سیاه برای کاهش کلسترول LDL مفید است و منبع فوق العاده ای از کلسیم است که می تواند به پیشگیری یا درمان بیماری های استخوانی مانند پوکی استخوان کمک کند. پلی فنول های موجود در کشمش سیاه می توانند کلسترول را کاهش دهند.

کشمش سیاه ارگانیک

کشمش سیاه ارگانیک - فروش کشمش سیاه خشک ارگانیک - کشمش شادیز

خونی که از نظر سمی غنی است، ارتباط مستقیمی با پوست خشک و مستعد آکنه دارد. یک وعده غذایی روزانه از کشمش سیاه ارگانیک به خون کمک می کند تا از شر سموم، مواد زائد و سایر ناخالصی ها خلاص شود.

علاوه بر این، سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی است که به فرآیند کلی پاکسازی بدن کمک می کند. آنتی اکسیدان ها و آهن کشمش سیاه به افزایش جریان خون در پوست سر کمک می کند که به نوبه خود باعث رشد فولیکول های مو شده و از ریزش مو جلوگیری می کند.

به دلیل مقادیر بالای ویتامین C، می توان از سفید شدن زودرس موها جلوگیری کرد. کشمش سیاه منبع خوبی از کلسیم و منبع خوبی از پتاسیم است.

خوردن کشمش سیاه به کاهش لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) که نوعی کلسترول بد است کمک می کند. پلی فنول های موجود در کشمش سیاه می توانند کلسترول را کاهش دهند.

این میوه ها دارای پتاسیم بالا و سدیم پایینی هستند که هر دو باعث کاهش فشار خون می شوند. پتاسیم به کاهش میزان سدیم بدن که یکی از دلایل مهم فشار خون است، کمک می کند.

آنها همچنین به حفظ وضعیت دندان های شما کمک می کنند. به دلیل فیتوکمیکال های موجود در آن از دندان ها در برابر حفره ها و ویروس ها محافظت می کند.

علاوه بر این، از رشد باکتری هایی که باعث ایجاد حفره دندان می شوند، جلوگیری می کند. این میوه های ارگانیک دارای محتوای آهن بالایی هستند که به جلوگیری از کم خونی کمک می کند. کم خونی با افزایش سطح هموگلوبین خون با آهن درمان می شود.

مشخص شده است که نوشیدن آب کشمش سیاه باعث افزایش جریان خون به رحم و تخمدان ها و تکرار فعالیت جنسی می شود که ممکن است شانس بارداری را در موارد ناباروری افزایش دهد.

خرید کشمش سیاه ایرانی

خرید کشمش سیاه ایرانی - فروش کشمش سیاه خشک ارگانیک - کشمش شادیز

کشمش سیاه در کشورهای مختلف دنیا با مشخصات و قیمت های متفاوت وجود دارد. برخی از کشمش های سیاه محبوب از ایران، ترکیه، ایالات متحده آمریکا و یونان هستند.

اروپا بزرگترین بازار کشمش در جهان را دارد، بنابراین نیمی از واردات کشمش جهان را در اختیار دارد. کشمش و کشمش به طور متوسط ​​توسط سه کشور اصلی انگلیس با ۲۵ درصد، آلمان با ۱۹ درصد و هلند با ۱۴ درصد به اروپا وارد می شود.

که تقریبا ۶۰ درصد واردات است و کشورهایی مانند فرانسه با ۷ درصد و ایتالیا با ۶ درصد در رتبه بعدی قرار دارند. در بلندمدت، اتحادیه اروپا ۱ تا ۲ درصد در واردات کشمش و کشمش رشد کرده است.

دلیل رشد صادرات کشمش به اروپا و مصرف کشمش و کشمش در این قاره، جایگزینی غذاها و تنقلات سالم توسط مردم به جای تنقلات و شکر ناسالم است و نکته دیگر تغییر و ایجاد یک محصول جدید است. سبک استفاده از میوه های خشک در صبحانه و سایر وعده های غذایی

غذا توسط تولیدکنندگان و آشپزها تهیه می شود که باعث افزایش مصرف این محصولات می شود. این امر فرصت خوبی را برای کشورهای در حال توسعه برای صادرات کشمش به اروپا ایجاد کرده است.

زمانی که برای خرید این محصول به شرکت کشمش شادیز مراجعه می کنید و به دنبال کشمش سیاه مرغوب و خوشمزه می گردید، بهتر است خواص و ویژگی های یک محصول با کیفیت را بشناسید و بهترین نمونه را خریداری کنید.

کشمش دانه دار انگور سیاه بسته به نوع و شرایط مختلف کیفیت در کیفیت های مختلفی تولید و بسته بندی می شود.

یکی از عواملی که در کیفیت این محصول تاثیر بسزایی دارد، نوع انگور سیاهی است که این کشمش با آن تهیه می شود.

از نظر دانه بندی متفاوت هستند و این می تواند تأثیر مستقیمی بر کشمش داشته باشد.

روش خشک کردن و عصاره گیری کشمش و همچنین محیطی که این عمل در آن انجام می شود یکی از مهم ترین و کاربردی ترین عواملی است که بر کیفیت بالای کشمش تأثیر می گذارد.

برای خرید کشمش سیاه ارگانیک ایرانی می توانید با مدیران فروش گروه تولید و بازرگانی خشکبار تجارت پویا(برند شادیز )تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

کشمش

آلمان خریدار پسته ایرانارزش غذایی کشمش ارگانیکبزرگترین صادرکنندگان خشکبار ایرانبزرگترین صادرکنندگان کشمشبهترین قیمت خرید کشمشتولید کشمش سیاه ایرانیخرید اینترنتی کشمشخرید عمده انواع کشمشخرید عمده انواع کشمش سیاهخرید عمده کشمشخرید کشمشخرید کشمش درجه یکخرید کشمش سیاهخرید کشمش سیاه ایرانیخرید کشمش سیاه ممتازخرید کشمش صادراتیخرید مویز صادراتیخرید مویز کشمش سیاهخرید و قیمت کشمش سیاهخواص کشمشخواص کشمش ارگانیکخواص کشمش سیاهشرکت کشمش شادیزصادرکنندگان کشمشصادرکننده کشمش ایرانصادرکننده کشمش سیاه ایرانیعرضه کشمش سیاه ایرانیفروش کشمشفروش کشمش ایرانیفروش کشمش سیاه ممتازفواید کشمشقیمت روز کشمشقیمت کشمشکشمش ارگانیککشمش ارگانیک ایرانیکشمش ارگانیک شادیزکشمش سیاهکشمش سیاه ارگانیککشمش سیاه ارگانیک ایرانیکشمش سیاه ایرانیکشمش شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *