فروش بادام مامایی برای صادرات _ بازرگانی شادیز

فروش بادام مامایی برای صادرات

فروش بادام مامایی برای صادرات _ بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام مامایی صادراتی را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

فروش بادام مامایی برای صادرات

بادام مامایی از انواع تجاری بادام های تولید شده در ایران به شمار می آید. بادام مامایی از نمونه های مرغوب و با کیفیت بادام درختی است و میزان صادرات بالایی دارد.

بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و پوست بسیار ضخیم و مستحکمی دارد. مغز این بادام رنگ روشن؛طعم بسیار عالی،چربی بالا و خواص مغذی فراوانی دارد. مغز بادام مامایی حالت چروکیده و سایز درشتی دارد. بادام مامایی طعم شیرینی دارد و درصد تلخی آن صفر می باشد. درصد دوقلویی در این نوع بادام به صورت طبیعی بسیار بالا است.

نام دیگر بادام مامایی بادام مامرا است. بادام مامایی بومی استان چهار محال بختیاری در ایران است و تنها در این استان و در مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان های بن و سامان کشت می شود.

صادرات بادام مامایی به شکل مغز شده و با پوست به کشورهای همسایه،کشورهای عربی و کشورهای اروپایی صورت می پذیرد.

از جمله کشورهای خریدار بادام مامایی عبارتند از:

هند

ترکیه

روسیه

امارات

چین

آمریکا

قطر

کویت

و..

بادام مامایی به دلیل کیفیت و مرغوبیت عالی از قیمت بالاتری در بین انواع بادام برخوردار است. بادام مامایی مصرف داخلی بسیار کمی دارد زیرا هنوز به طور کامل در کشور شناخته نشده است و از طرفی قیمت بالایی دارد.

از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،بهداشتی،آرایشی و تولید صابون استفاده می شود. بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال می توان نگهداری کرد.

فروش انواع بادام مامایی جهت صادرات از این مرکز به صورت مستقیم از تولید کننده انجام می شود.

در صورت تمایل به خرید و فروش عمده این محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۰۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

فروش بادام ماماییفروش بادام مامایی برای صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *