بازار فروش بادام مامایی شهرکرد

بازار فروش بادام مامایی شهرکرد

بازار فروش بادام مامایی شهرکرد _ بازار فروش عمده بادام مامایی در مرکز تولید آن استان چهار محال بختیاری است. شهرکرد و سامان از بزرگترین مراکز تولید بادام مامایی مرغوب و درجه یک ایران هستند.

بازار فروش بادام مامایی شهرکرد

بازار فروش بادام مامایی شهرکرد به صورت عمده در داخل و خارج از کشور به صورت فعال وجود دارد.

برای خرید مستقیم و عمده بادام مامایی برای صادرات و واردات به سایر کشور ها حتما باید با تولید کننده های اصلی و معتبر ارتباط برقرار نمایید.

منطقه شهرکرد در استان چهار محال بختیاری به عنوان بزرگترین تولید کننده بادام مامایی در دنیا شناخته می شود. و همچنین در زمینه تولید و عرضه بادام مامایی به عنوان یک برند معتبر شناخته می شود.

بادام مامایی در زمینه صادرات جایگاه بسیار ویژه ای دارد و اکنون شاهد این هستیم که صادرات آن روز به روز در حال گسترش است.

این محصول ایرانی که به صورت ارگانیک در باغ های استان چهار محال بختیاری رشد می کند طعم عالی و فواید سلامتی شگفت انگیزی دارد.

بادام مامایی با Mamra Almond به عنوان “پادشاه  بادام ها” شناخته می شود. بادام مامایی ایران سالم ترین بادام محسوب می شود.

بادام مامایی به دلیل خواص تغذیه ای که دارد، اغلب توسط مردم در سراسر جهان مصرف می شود. بادام مامایی شهرکرد به دلیل عوامل اقلیمی بسیار خوشمزه تر از همتایان خود در جاهای دیگر است.

همانطور که می دانید شهرکرد یکی از بهترین مناطق تولید بادام به ویژه بادام مامایی در ایران و جهان است. در مقایسه با سایر انواع بادام، بادام مامایی خواص تغذیه ای بیشتر، درصد روغن بالاتر، طعم لذیذ تر و  همچنین سلامت بالاتری دارد.

همه بادام هایی که در بازار پیدا می کنید به صورت ارگانیک تولید و برداشت نشده اند. کشاورزان اغلب مواد شیمیایی و سایر مواد مصنوعی را برای تسریع رشد اضافه می کنند. این باعث تغییر خواص غذایی آنها می شود. بنابراین، هنگام خرید بادام باید بسیار مراقب باشید. با این حال، بادام مامایی ایران به صورت ارگانیک و بدون استفاده از کودهای قوی شیمیایی رشد می کند.

بزرگترین مراکز و بازار فروش عمده بادام مامایی

بزرگترین مراکز و بازار فروش عمده بادام مامایی

بادام مامایی محصولی ارزشمند است و با توجه به خواص خود طرفداران زیادی دارد.

مهم ترین تولید کننده این محصول استان چهار محال بختیاری در ایران می باشد. این استان با توجه به نوع آب و هوای خود توانسته است بادام مامایی را در سطح زیر کشت بالا و با حجم زیادی تولید کنند.

می توان گفت دو شهر زیر مهم ترین مراکز در زمینه تولید و فروش انواع بادام مامایی هستند:

  1. شهرکرد
  2. شهرستان سامان

بخش عمده ای از بادام مامایی برداشت شده از این مناطق برای صادرات به کشورهای خارجی استفاده می شود.

کشورهای آسیای شرقی، کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای همسایه ایران و برخی از کشورهای اروپایی از یزرگترین کشورهای وارد کننده بادام مامایی ایرانی به شمار می آیند.

صادر کننده بادام مامایی ایران – بازرگانی شادیز

صادر کننده بادام مامایی ایران – بازرگانی شادیز

 

شرکت بازرگانی شادیز با شناخت بازار این محصول در کشورهای مختلف و دارا بودن زنجیره گسترده ای از تولید کنندگان بادام مامایی ایران؛ به عنوان یک مجموعه تخصصی در حوزه صادرات این محصول فعالیت می نماید. 

این امر موجب شده است تا بازرگانان و شرکت های زیادی با این مجموعه همکاری داشته باشند و بتوانند محصول مد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کنند.

خریداران عزیز می توانند جهت خرید، مشاوره و استعلام قیمت محصولات با تیم فروش یا بازرگانی مجموعه شادیز ارتباط برقرار نمایند.

⇐ تماس با ما

 

 

بادامبادام مامایی

بادام مامایی ایرانیبادام مامایی شادیزبادام مامایی شهرکردبازار بادام ایرانیبازار بادام ماماییبازار بادام مامایی ایرانبازار بادام مامایی شهرکردبازار فروش بادام ماماییبازار فروش عمده بادام ماماییصادر کننده بادام مامایی ایرانفروش بادامفروش بادام شهرکردفروش بادام ماماییفروش بادام مامایی ایرانیفروش عمده بادام ماماییمراکز فروش باداممراکز فروش بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *