شرکت صادر کننده خرما پیارم به روسیه

شرکت صادر کننده خرما پیارم به روسیه

شرکت صادر کننده خرما پیارم به روسیه _ مجموعه شادیز به عنوان بزرگترین شرکت صادر کننده خرمای ایران، این محصول را با تضمین کیفیت و قیمت و با رعایت تمامی موازین صادراتی به روسیه و سایر کشورهای خارجی ارسال می نماید.

شرکت صادر کننده خرما پیارم به روسیه

شرکت های صادر کننده خرما در ایران  با کیفیت ترین نوع از این محصول  را به کشور روسیه ارسال می نمایند.

یکی از بهترین و با کیفیت ترین ارقام خرمای صادراتی ایران خرمای پیارم است که بخش اعظمی از صادرات خرمای ایران به روسیه را تشکیل می دهد. قطب تولید این نوع خرما استان هرمزگان در ایران است.

استان هرمزگان، دومین استان خرماخیز ایران است. میزان رطوبت خرمای پیارم ۱۵% است و در نخلستان های میناب، حاجی آباد و رودان تولید می شود. پیارم قابلیت صادرات به کشورهای اروپایی و کانادا را نیز دارد.

خرمای پیارم به سبب دارا بودن مزیت های خاص از جمله طعم و کیفیت عالی، زمان ماندگاری بالا و خواص تغذیه ای فراوان طرفداران بسیاری در کشور روسیه دارد.

کشور روسیه از نظر جغرافیایی کشوری سرد است به همین دلیل امکان کشت خرما در این کشور وجود ندارد در نتیجه کشور روسیه خرمای مورد نباز خود را از دیگر کشورها تامین می کند.

کیفیت و همچنین قیمت مناسب خرمای ایران ، کشور روسیه را به یکی از بزرگترین وارد کنندگان خرما از ایران تبدیل ساخته است.معمولا برای صادرات خرما به روسیه بیشتر از نمونه های پیارم، مضافتی و کبکاب استفاده می شود.

هر چند که خرمای ایران با تنوع بالا به روسیه صادر می شود اما نمونه های ذکر شده، حجم صادرات بیشتری دارد.

صادرات خرما به این کشور توسط شرکت صادرکننده خرما شادیز انجام می شود .

برای خرید و استعلام قیمت روز خرمای پیارم با بخش فروش شرکت در تماس باشید.

خدمات شرکت شادیز در زمینه صادرات خرما به روسیه

خدمات شرکت شادیز در زمینه صادرات خرما به روسیه

• بسته بندی های متنوع صادراتی

• دارا بودن مجوزهای بین المللی

• ارائه بسته بندی های مقرون به صرفه

• تضمین کیفیت محصولات

• ارائه قیمت های مناسب

• دارا بودن گواهی های بهداشتی

• تامین محصول در مقیاس زیاد

• دارا بودن سرد خانه اختصاصی

• امکان معامله با ارز های رایج

• ارائه مشاوره رایگان

• و ارسال بار در کمترین زمان از خدمات متعدد شرکت بازرگانی شادیز به بازرگانان و خریداران گرامی در زمینه صادرات خرما می باشد.

جهت خرید محصولات و همکاری با این مجموعه با واحد بازرگانی مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

 

خرما

ارسال خرما به روسیهبازرگانی خرمای شادیزبسته بندی خرما صادراتیتامین کننده خرما پیارمتامین کننده خرمای ایرانیخرمای شادیزخرمای صادراتیخرید خرمای ایرانیخرید خرمای پیارمخرید خرمای صادراتیسردخانه خرماشرکت صادر کننده خرما پیارمشرکت صادرات خرمای پیارمصادر کننده خرماصادر کننده خرما پیارمصادر کننده خرما پیارم به روسیهصادر کننده خرمای پیارمصادرات خرماصادرات خرما از ایرانصادرات خرما به روسیهصادرات خرمای پیارمقیمت خرمای پیارمکارخانه خرمای جنوبکارخانه خرمای هرمزگانواردات خرما از ایران به روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *