بزرگترین عرضه کننده پسته اکبری در ایران

بزرگترین عرضه کننده پسته اکبری در ایران

بزرگترین عرضه کننده پسته اکبری در ایران _ گروه تولیدی شادیز یکی از بزرگ ترین گروه های عرضه کننده این محصول است که در مقادیر مختلف و بسته بندی های مناسب آن را به کشورهای آسیایی،کشورهای حوزه خلیج فارس و سایر کشورها ارسال می نماید.

بزرگترین عرضه کننده پسته اکبری در ایران

بسیاری از عرضه کنندگان پسته اکبری (Super Long Pistachio) در ایران این پسته را عرضه می کنند، اما شرکت شادیز بهترین نوع و با کیفیت ترین پسته را در ایران تولید می کند. این شرکت یکی از پیشروترین عرضه کنندگان پسته اکبری در ایران می باشد.

مجموعه بازرگانی شادیز, با سالها تجربه در عرضه پسته اکبری تازه و مرغوب بهترین نوع از این محصول را به بسیاری از کشورهای جهان از جمله هند، پاکستان، کشورهای آسیای شرقی مانند هنگ کنگ و چین و کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپا صادر می نماید.

بهترین نوع پسته اکبری ایران در شهرهای گرمسیری ایران تولید می شود و شرکت شادیز یکی از عرضه کنندگان اصلی پسته اکبری در بازارهای بین المللی می باشد. اما این نوع پسته مانند انواع دیگر به دو صورت پسته طبیعی خندان و پسته مکانیک خندان یا آبخندان صادر می شود. در کشورهایی که بازارهای تناژی دارند (کشورهای در حال توسعه یا پرمصرف مانند چین، روسیه و …) ترکیبی از پسته طبیعی خندان و پسته مکانیک خندان نیز برای افزایش تناژ و کاهش قیمت صادر می شود.

پسته اکبری (Super Long Pistachio)

پسته اکبری (Super Long Pistachio)

پسته اکبری یکی از پسته های لوکس ایران و جهان است. این نوع پسته فقط در ایران تولید می شود و بیشتر تولید آن در  استان کرمان و شهرستان های انار و رفسنجان انجام می شود.

این پسته بسیار کشیده و خوش فرم است و مغزی درشت و بلند دارد و به همین دلیل می تواند جلوه زیبایی به آجیل بدهد. در آجیل فاکتورهای اساسی مانند بزرگی، زیبایی، طعم و از همه مهمتر کیفیت و تازگی آجیل مد نظر است. پسته اکبری همه این موارد را دارا می باشد و اکثر مردم برای آجیل خود پسته اکبری (پسته فوق العاده بلند) سفارش می دهند. همچنین این پسته ایرانی خوشمزه است و هر ساله صادرات زیادی دارد.

درختان پسته اکبری هر ساله میوه چندانی تولید نمی کنند و معمولا هر چند سال یکبار عملکرد بالایی دارند. بنابراین همیشه قیمت بالاتری نسبت به پسته های دیگر دارند و کمتر در بازار موجود هستند. این پسته در سرتاسر دنیا مشتری دارد. اکثر کشورهای حوزه خلیج فارس به دنبال چنین پسته ای زیبا و خوشمزه هستند. به گفته کارشناسان پسته، محبوبیت جهانی آن به دلیل سهولت پوست گرفتن این پسته و لوکس بودن آن است.

خرید پسته اکبری:

خرید پسته اکبری:

شرکت تولیدی و بازرگانی پسته شادیز سال هاست که در زمینه صادرات پسته از جمله پسته اکبری فعالیت می نماید. خدمات اولیه شرکت شادیز به عنوان صادرکننده پسته اکبری در زمینه صادرات پسته به خارج از کشور می باشد. با این حال، بسیاری از خدمات دیگر نیز بر اساس درخواست مشتریان ارائه می شود.

واحدهای تولیدی این شرکت علاوه بر عرضه محصولات با برند این شرکت، برای افزایش فعالیت صادراتی و عرضه محصولات ایرانی در بازارهای صادراتی، بسته های متنوعی را با برند مشتری اما با استانداردهای بین المللی مناسب به کشور مورد نظر ارائه می کنند.

 بسیاری از کشورهای جهان از جمله هند، پاکستان، هنگ کنگ، چین، کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی واردکننده پسته اکبری بوده و سالانه پسته اکبری  فوق بلند را به صورت عمده از این شرکت خریداری می کنند.

قیمت پسته اکبری صادراتی

قیمت پسته اکبری صادراتی

بازارهای هند و چین از بزرگترین بازارهای صادراتی ایران در فروش عمده پسته اکبری هستند. سالانه حجم زیادی از محصولات ایرانی مورد تقاضای این کشورها قرار می گیرد.

کشورهای حوزه خلیج فارس یکی از بازارهای بالقوه پسته اکبری دستچین و مشتریان قدیمی پسته ایران هستند که قیمت پسته اکبری را در نظر می گیرند. تولیدکنندگان پسته اکبری در ایران این محصول را به صورت عمده با کیفیت عالی و قیمت رقابتی عرضه می کنند.

شرکت بازرگانی شادیز، به عنوان یکی از عرضه کنندگان عمده پسته اکبری این محصول را با قیمت های بسیار مناسب ارائه می دهد. این شرکت بسته بندی های باکیفیتی را ارائه می دهد که به حفظ تازگی و کیفیت پسته کمک می کند.

 قابل ذکر است که این محصول همواره در انبارهای شرکت موجود بوده و دارای تاریخ انقضا بالایی می باشد. همچنین این شرکت دارای کارخانه و انبارهای مجهز در استان کرمان می باشد. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر، خرید و استعلام قیمت محصولات می توانید با واحد فروش یا بازرگانی شرکت شادیز ارتباط بگیرید.

⇐ تماس با ما

پستهپسته اکبری

super long pistachioبزرگترین عرضه کننده پسته در ایرانپسته اکبری ایرانپسته اکبری شادیزپسته اکبری صادراتیپسته رفسنجانپسته شادیزپسته صادراتی ایرانپسته کرمانتولیدی پستهخرید پسته اکبریخرید پسته صادراتیشرکت پسته شادیزشرکت عرضه کننده پستهصادر کننده پسته اکبریعرضه پستهعرضه پسته اکبریعرضه کننده پستهعرضه کننده پسته اکبریعرضه کننده پسته اکبری در ایرانعرضه کننده پسته در ایرانکارخانه پسته شادیزوارد کننده پسته اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *