پسته آب خندان و مکانیک خندان ارزان _ بازرگانی شادیز

پسته آب خندان و مکانیک خندان 

پسته آب خندان و مکانیک خندان ارزان _ بازرگانی شادیز انواع پسته آب خندان و مکانیک خندان را به صورت عمده با قیمت ارزان به فروش می رساند.

پسته آب خندان و مکانیک خندان

پسته آب خندان به پسته های دهن بسته ای می گویند که طی فرآیند مصنوعی خندان شده اند. پسته های آب خندان در انواع مختلف در بازار موجود می باشد که عباذتند از:

پسته آب خندان فندقی

پسته آب خندان کله قوچی

پسته آب خندان احمد آقایی

پسته آب خندان اکبری

پسته های آب خندان اگر فرآیند خندان سازی آن ها به صورت درست و بهداشتی انجام شود گزینه مناسبی برای فروش و هم چنین صادرات می باشند. پسته های آب خندان درشت بهترین گزینه برای مشتریانی است که به دنبال خرید پسته لوکس با قیمت پایین هستند.

فرآیند آب خندان سازی به گونه ای است که ابتدا پسته های دهن بست را در حوضچه ای با آب سرد می ریزند. زمانی که پسته ها کاملا سرد شد آن ها را از حوضچه خارج کرده و در معرض باد یا هوای داغ قرار می دهند. طی این فرآیند و اختلاف دمای ناگهانی،پوست استخوانی پسته باز می شود.

پسته مکانیک خندان به پسته هایی می گویند که فرآیند خندان سازی آن ها از این طریق سخت تر انجام می شود و یا اصلا انجام نمی شود. پسته های کشیده مانند پسته اکبری و احمد آقایی به دلیل نوک تیز و حالت کشیده  با روش بالا به راحتی خندان می شوند. اما این روش برای پسته های گرد مانند فندقی یا کله قوچی به دلیل گرد بودن، فرآیند خندان سازی سخت یا غیر ممکن است.  این نوع پسته ها باید ابتدا قبل از فرآیند خندان سازی به وسیله چکش ضربه بخورند.این ضربه بتعث می شود تا پوست آن ها آماده ترک خوردن شود.

تشخیص پسته های آب خندان فندقی و کله قوچی به دلیل چکش خوردن بسیار راحت است. به این فرآیند چون به وسیله چکش انجام می شود مکانیک خندان می گویند.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع پسته آب خندان را با مناسب ترین قیمت به صورت عمده به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش این محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته آب خندان ارزانپسته آب خندان و مکانیک خندانپسته آب خندان و مکانیک خندان ارزانپسته مکانیک خندان ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *