فروش پسته صادراتی احمد آقایی کرمان _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش پسته صادراتی احمد آقایی کرمان

فروش پسته صادراتی احمد آقایی کرمان _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته احمد آقایی کرمان به صورت عمده و خام به فروش می رساند.

فروش پسته صادراتی احمد آقایی کرمان

پسته احمد آقایی یکی از انواع پسته های تجاری و پر فروش ایرانی در بازار به شمار می آید. پسته احمد آقایی از گروه پسته های بادامی است و ظاهری کشیده دارد. در کشورهای خارجی پسته احمد آقایی را با نام long pistachio می شناسند.

پسته احمد آقایی از پسته های خوش رویت و خوش طعم ایرانی است و متقاضیان بسیاری در کشورهای مختلف دارد . بیشترین سطح زیر کشت پسته احمد آقایی در کشور متعلق به استان کرمان است. پسته احمد آقایی در انواع مختلف در کرمان تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

انواع پسته احمد آقایی صادراتی:

پسته احمد آقایی دستچین یا توچین

پسته احمد آقایی خندان

پسته احمد آقایی آب خندان و مکانیک خندان

پسته احمد آقایی دهان بست

قیمت پسته احمد آقایی صادراتی کرمان با توجه به نوع،سایز و کیفیت آن متفاوت است. از انواع پسته احمد آقایی با توجه به نیاز بازار هدف برای صادرات به کشورهای مختلف استفاده می شود. در وهله اول از پسته احمد آقایی برای صتادرات به کشورهای قیمت محور مانند هند،عراق و.. استفاده می شود.

پوست استخوانی پسته احمد آقایی سفید روشن و مغز آن از نوع گلدار و بسیار زیبا و خوش طعم است. از پسته احمد آقایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و از مغز آن به دلیل کشیدگی مناسب در تولید خلال پسته استفاده می شود.

پسته احمد آقایی با پسته اکبری از یک خانواده است و از نظر ظاهری شباهت نزدیکی با یکدیگر دارند البته پسته احمد آقایی کمی کوچکتر است و قیمت پایین تری نسبت به پسته اکبری دارد.

فروش انواع پسته احمد آقایی کرمان جهت صادرات به کشورهای مختلف از طریق این مجموعه بدون واسطه و با قیمت مناسب انجام می پذیرد.

جهت خرید و فروش این محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی کرمانپسته صادراتی احمد آقایی کرمانفروش پسته احمد آقایی کرمانفروش پسته صادراتی احمد آقاییفروش پسته صادراتی احمد آقایی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *