خرید عمده خلال پسته _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

خرید عمده خلال پسته

خرید عمده خلال پسته _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز خلال پسته مرغوب ایرانی را با قیمت مناسب و به صورت عمده به متقاضیان عزیز ارائه می نماید.

خرید عمده خلال پسته

پسته یکی از معروف ترین و مغذی ترین انواع آجیل در دنیا است. پسته منبع خوبی از انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان ،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند آهن،مس،کلسیم،فیبر،فسفر،پتاسیم،منیزیم و منگنز است که سلامت بخش های مختلف بدن را پوشش می دهد.

عمده پسته تولیدی ایران در استان کرمان و شهرستان رفسنجان تولید می گردد و به صورت مغز و با پوست و یا با فرآوری های مختلف به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد. خلال پسته یکی از فرآورده های محبوب و گران قیمت پسته است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و برای تهیه و تزیین انواع دسرها،شیرینی ها و حلواها استفاده می شود.

قیمت و تشخیص مرغوبیت خلال پسته

خلال پسته را بدین گونه تهیه می کننده که پوست رویی مغز پسته را جدا کرده به صورتی که فقط قیمت سبز گوشته باقی بماند سپس آن را به خلال پسته تبدیل می نمایند. خلال پسته رنگ سبز تیره ای دارد. قیمت خلال پسته با توجه به درشتی و کشیدگی خلال پسته،رنگ و کیفیت آن محاسبه می گردد. یعنی هر چه خلال پسته کشیده تر و رنگ آن سبز تر باشد کیفیت بالاتری دارد در نتیجه قیمت آن نیز بالاتر است.

حجم خرید ،شرایط کشت،تازگی محصول هم چنین میزان عرضه و تقاضا نیز بر قیمت خلال پسته تاثیر گذار است. مثلا در ماه مبارک رمضان با افزایش تقاضای محصول قیمت آن روند صعودی پیدا می کند.

خلال پسته خواص دارویی،درمانی و تغذیه ای فراوانی دارد از جمله تقویت پوست و مو،خون سازی،تقویت نیروی جنسی،تقویت حافظه و سلامت مغز،تقویت سیستم ایمنی بدن،درمان اسهال و سرفه،استحکام استخوان ها و پیشگیری از سرطان.

جهت تهیه و خریداری خلال پسته مرغوب و تازه به صورت عمده و با قیمت بدون واسطه با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

خرید خلال پستهخرید خلال پسته عمدهخرید عمده خلال پستهخلال پستهخلال پسته عمدهعمده خلال پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *