فروش گردو و مغز گردو همدان _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش گردو و مغز گردو همدان

فروش گردو و مغز گردو همدان _ شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین گردو و مغز گردوی تازه همدان را با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می نماید.

فروش گردو و مغز گردو همدان

استان همدان یکی از اصلی ترین مناطق تولید و فروش انواع گردو و مغز گردو در کشور است. همدان با تولید ۲۱ درصد از گردوی مصرفی کشور پس از استان فارس بیشترین حجم گردو را در کشور تولید می کند.

شرایط آب و هوایی خاص و ویژه همدان منجر به تولید انواع گردو با درجه کیفی بسیار بالا در کشور شده است که شهرت جهانی دارد. گردوی تولید شده در همدان از گذشته تا به امروز به دلیل مغز پر و درشت،مغز سفید چربی بالا و پوست نازک در بیم مردم معروف بوده است.

شهرستان تویسرکان بزرگ ترین قطب تولید گردو در همدان است. پس از تویسرکان شهرهای ملایر،همدان و نهاوند از دیگر مناطق تولید کننده گردو در این استان می باشند. گردوی تویسرکان یکی از مرغوب ترین گردوهای تولید شده در همدان است.

گردوی همدان به عنوان مرغوب ترین گردوی تولید شده در کشور همواره از خرید و فروش پر رونقی برخوردار است. گردو و مغز گردوی همدان علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف خارجی نظیر ترکیه و کشورهای عربی نیز صادر می گردد.

فواید و ویژگی های گردو

گردو میوه ای درختی و بسیار مقوی است که از آن با نام غذای مغز یاد می شود زیرا مغز گردو بیشترین میزان امگا۳ را در بیم مواد غذایی دارا است. امگا۳ به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز هم چنین پیشگیری از بیماری آلزایمر کمک می کند.

مغز گردو چربی فوق العاده ای دارد البته چربی آن از نوع غیر اشباع است و سبب کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون می شود.در گذشته از گردو بیشتر جهت مصارف دارویی استفاده می شد اما امروزه از گردو به عنوان یکی از پر کاربرد ترین انواع خشکبار در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،درمانی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

درخت گردو از درختان گسترده و بلند است که علاوه بر میوه از چوب،پوست،برگ و ریشه آن در صنایع مختلف استفاده می شود. گردو در مناطق معتدل کوهستانی رشد می کند. گردوهای ایرانی به دلیل برخورداری از آب و هوای مناسب از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند.

جهت خرید و فوش محصول از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردو همدانفروش گردو و مغز گردو همدانفروش مغز گردو همدانگردو همدانگردو و مغز گردو همدانمغز گردو همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *