فروش عمده گردو همدان _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش عمده گردو همدان

فروش عمده گردو همدان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع گردوی مرغوب همدان را به صورت کلی و بدون واسطه به خریداران ارائه می نماید.

فروش عمده گردو همدان

استان همدان یکی از بزرگ ترین قطب های تولید کننده و عرضه کننده گردو در کشور است. این استان به سبب برخورداری از شرایط آب و هوایی و اقلیم خوب محل مناسبی جهت کشت و پرورش انواع گردو است. شهرستان تویسرکان بزرگ ترین قطب تولید گردو در استان همدان است و پس از آن شهرهای نهاوند،ملایر و همدان از مناطق تولید کننده گردو در این استان به شمار می آیند.

گردوی تولید شده در همدان از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و به شکل مغز شده یا با پوست به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد. مهم ترین مشخصه ی گردوی همدان عبارتند از:

پوست نازک و به اصطلاح کاغذی

مغز پر و سفید

طعم طبیعی و لذیذ

چربی فراوان

حجم بالای تولید

مناسب جهت صادرات

فروش گردوی همدان به عنوان مرغوب ترین گردوی تولید شده در کشور همواره از رونق بالایی برخوردار است . انواع مختلف گردوی پوست کاغذی و گردوی سنگی با درجه کیفی بالا در این استان تولید می گردد. گردوی تویسرکان به کشورهایی نظیر ترکیه،روسیه،گرجستان،عمان،عراق و امارات صادر می گردد.

گردو از خشکبارهای پر چرب و از اجزای اصلی آجیل به شمار می آید. گردو منبعی غنی از انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و .. است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

از گردو در مصارف مختلف خوراکی و هم چنین در صنایع دارویی،بهداشتی و آرایشی نیز استفاده می شود.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان گردو در کشور انواع گردو و مغز گردوی درجه یک همدان را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

لطفا جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عمده گردو همدانفروش عمده گردو همدانفروش گردو همدانگردو همدان فروش عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *