خرید عمده گردو همدان _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید عمده گردو همدان

خرید عمده گردو همدان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع گردوی تولید شده در همدان را به صورت عمده به خریداران عزیز عرضه می نماید.

خرید عمده گردو همدان

استان همدان جزو اصلی ترین استان های تولید کننده گردو در کشور است همدان با توجه به آب و هوا و شرایط اقلیمی خوب،محل مناسبی برای پرورش گردو در ایران است گردوهای تولید شده در همدان از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردارند و همواره بازار پر رونقی دارند گردوی تولیدی همدان مغز پر،سفید و چربی فراوانی دارد که سبب شهرت آن ها شده است شهرستان تویسرکان بزرگ ترین قطب تولید کننده گردو در همدان است که به دلیل تولید گردو با درجه کیفی بالا به پایتخت گردو در ایران شهرت دارد علاوه بر تویسرکان شهرستان های نهاوند و ملایر نیز از بخش های تولید گردو در همدان می باشند.

گردوی همدان علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای متعدد خارجی مانند کشورهای عربی و همسایه صادر می گردد به طور کلی کشور ایران جزو بزرگ ترین کشورهای تولید کننده گردو در جهان است گردوهای ایرانی از نظر طعم ،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند گردوهای تولید شده در همدان علاوه بر طعم خوب و چربی فراوان مغز سفید و طعم بسیار لذیذ و ویژه ای دارند که آن ها را به مرغوبترین گردو در ایران و جهان تبدیل کرده است.

انواع مختلف گردوی کاغذی،گردوی سنگی،گردو محلی،گردو سوزنی و.. در همدان تولید می گردد و به صورت مغز و یا با پوست عرضه می گردد مشتریان و تجار عزیز می توانند انواع گردو و مغز گردوی همدان را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید عمده گردو همدانخرید گردو همدانعمده گردو همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *