خرید گردو همدان _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید گردو همدان

خرید گردو همدان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع گردو و مغز گردوی تولید شده در همدان را بصورت عمده با قیمت مناسب به فروش می رساند.

خرید گردو همدان

استان همدان یکی از مهم ترین قطب های تولید و فروش گردو در ایران است این استان با برخورداری از شرایط جغرافیایی و آب و هوای خوب،محل مناسبی برای کشت و پرورش گردو در ایران است بیشترین سطح زیر کشت گردو در این استان متعلق به شهرستان تویسرکان است تویسرکان به پایتخت گردو در ایران معروف است پس از آن شهرهای ملایر و نهاوند از دیگر بخش های تولید کننده گردو در همدان می باشند.

گردوی تولید شده در همدان مغز بسیار درشت،سفید و پر چربی دارد که سبب رونق خرید و فروش آن در بازارهای داخلی و خارجی شده است علاوه آن گردوی همدان طعم بسیار خوبی دارد انواع مختلف گردوی کاغذی و گردوی سنگی در این استان بصورت عمده کشت می شود و پس از برداشت به بازارهای داخلی و کشورهای خارجی صادر می گردد گردوی همدان نیز مانند دیگر انواع گردو با درجه های کیفی مختلف و به صورت با پوست و بدون پوست خرید و فروش می شود.

مغز گردو حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید از مغز گردو در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع گردو و مغز گردوی استان همدان را بصورت تازه با قیمت مناسب به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید گردوخرید گردو همدانگردو همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *