خرید مغز بادام درختی _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید مغز بادام درختی

خرید مغز بادام درختی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام درختی تازه و درجه یک ایرانی را بدون واسطه به متقاضیان عزیز عرضه می نماید.

خرید مغز بادام درختی

بادام درختی از محبوبترین آجیل های ایرانی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد بادام های درختی انواع مختلفی دارند معروف ترین انواع بادام درختی در ایران عبارتند از:بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی.هریک از انواع بادام از نظر میزان مغز و قیمت با یکدیگر متفاوت می باشند و به دو صورت مغز و با پوست به فروش می رسند.

بادام سنگی مغز شیرین و خواص مغذی فراوانی دارد و از آن بیشتر بصورت خام و شور در انواع آجیل استفاده می شود مغز بادام سنگی میزان چربی بالاتری نسبت به دیگر انواع بادام دارد از این رو از آن در تهیه روغن بادام نیز استفاده می شود.

بادام مامایی مغز روشن و طعم بسیار خوبی دارد مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و درصد دو قلویی در آن بالاتر است بادام مامایی دارای مغز بسیار ترد و نرمی است بادام مامایی بیشتر جنبه صادراتی دارد صادرات بادام مامایی به کشورهای هم چون هند،ترکیه ،روسیه و دیگر کشورهای خارجی انجام می شود.

بادام پوست کاغذی درصد مغز به پوست بالایی دارد میزان مغز بادام کاغذی از بادام سنگی و بادام مامایی نیز بیشتر است از این بادام بصورت خام و شور در انواع آجیل و برای صادرات نیز استفاده می شود.

خواص مغز بادام درختی

مغز بادام منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی نظیر کلسیم،پتاسیم،آهن،منیزیم،فیبر و فسفر است که به تقویت بدن و بهبود عملکرد بخش های مختلف بدن کمک می کند.بادام طبیعتی گرم و خشک دارد و به درمان سرفه و اسهال کمک می کند مصرف بادام سبب استحکام استخوان ها و دندان می شود و به کاهش وزن در افراد دارای اضافه وزن کمک می نمایئ.

بازرگانی شادیز انواع بادام را با توجه به نیاز مشتریان بصورت تازه به مغز تبدیل کرده و در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتنباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

خرید بادام درختیخرید مغز بادامخرید مغز بادام درختیمغز بادام درختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *