صادرات بادام مامایی به صورت مستقیم _بازرگانی شادیز

صادرات بادام مامایی به صورت مستقیم

صادرات بادام مامایی به صورت مستقیم _بازرگانی شادیز در زمینه ی صادرات بادام مامایی بصورت مستقیم از باغدار در ایران فعالیت می نماید.

صادرات بادام مامایی به صورت مستقیم

صادرات بادام مامایی از عمده فعالیت های شرکت بازرگانی شادیز است که همواره در جهت گسترش آن در ایران فعالیت می نماید.بادام مامایی از با کیفیت ترین انواع بادام درختی ایران است که علاوه بر طعم دلپذیر،خواص مغذی بسیار فراوانی دارد شادیز مرغوب ترین بادام مامایی ایران را بصورت مستقیم از تولید کننده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد .

کشورهای مقصد صادرات بادام مامایی

منشا بادام مامایی استان چهار محال بختیاری است و تنها در این استان و در مناطق حاشیه زاینده رود مانند منطقه سامان بصورت عمده کشت می شود.

از بزرگ ترین خریداران بادام مامایی ایران می توان کشور هند را نام برد علاوه بر آن کشورهای دیگری هم چون کشورهای عربی،کشورهای حوزه ی خلیج فارس،ترکیه و روسیه نیز از خریداران این بادام به شمار می روند.

از بادام مامایی بیشتر برای صادرات استفاده می شود و مصرف داخلی کمتری دارد زیرا این بادام هنوز در ایران بصورت کامل شناخته نشده است .

خصوصیات بادام مامایی

بادام مامایی یکی از مرغوب ترین انواع بادام درختی است پوست چوبی این بادام بسیار سخت و مستحکم است مغز بادام مامایی رنگ روشن طلایی و طعم شیرینی دارد از مغز بادام مامایی بصورت خام و شور در انواع آجیل ها و در صنایع مختلف دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود این بادام چربی بسیار فراوانی دارد به همین جهت از آن در تولید صابون نیز استفاده می شود میزان مغز بادام مامایی از بادام سنگی بیشتر است و بصورت طبیعی درصد دو قلویی بالایی دارد بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زودرس می باشد.بادام مامایی با پوست را میتوان به مدت ۸ سال و بصورت مغز را به مدت یک سال نگهداری کرد.

نهال بادام مامایی را باید در خاک دارای زهکشی مناسب کاشت این بادام سازگاری خوبی با آب و هوای استان چهارمحال بختیاری دارد و مرغوبترین بادام مامایی ایران متعلق به این استان می باشد.

بازرگانی شادیز با کیفیت ترین بادام مامایی را بصورت عمده و بدون واسطه به مشت یان عزیز ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

صادرات بادامصادرات بادام ماماییصادرات بادام مامایی بصورت مستقیمصادرات مستقیم بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *