فروش پسته اکبری یزد _ شرکت خشکبار شادیز

فروش پسته اکبری یزد

فروش پسته اکبری یزد _ شرکت خشکبار شادیز پسته اکبری خام و درجه یک تولید شده در یزد را بصورت دست اول به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

فروش پسته اکبری یزد

استان یزد از قطب های اصلی تولید پسته در کشور است و مقام سوم تولید و فروش پسته در ایران را به خود اختصاص داده است آب و هوای کویری و متناسب با رشد پسته در یزد منجر به تولید انواع پسته با درجه کیفی بالا در این منطقه شده است ارقام مختلف پسته در این استان بصورت عمده تولید می گردد پسته اکبری یکی از با کیفیت ترین انواع پسته است که در مناطق مختلف یزد تولید می گردد.

پسته اکبری یزد طعم بسیار خوب و ظاهری مشتری پسند دارد این پسته از ارقام بادامی است و ظاهری کشیده و بلند دارد پسته اکبری از لوکس ترین انواع پسته های تجاری ایرانی است که علاوه بر یزد در استان کرمان و منطقه رفسنجان نیز بصورت عمده تولید می گردد.

انس پسته اکبری پایین است که نشان دهنده ی درشتی آن است درجه خندانی در این نوع پسته بسیار بالا است از پسته اکبری بیشتر بصورت آجیلی استفاده می شود قیمت پسته اکبری از سایر انواع پسته بالاتر است پسته اکبری گزینه مناسبی برای صادرات و برای مشتریان لوکس پسند است پسته اکبری علاوه بر کشیدگی و درشتی طعم بسیار خوبی دارد که سبب شهرت آن شده است.

پسته اکبری یزد بصورت خام و یا با فرآوری های مختلف به کشورهای مختلف خا رجی از جمله کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس صادر می گردد.

پوست استخوانی پسته اکبری کرم تیره و مغز آن بنفش متمایل به قهوه ای می باشد مغز پسته اکبری از جمله مغزهای درشت و سنگین وزن است به همین دلیل در یک کیلو تعداد دانه پسته کمتری وجود دارد.

شرکت خشکبار شادیز عمده پسته اکبری  درجه یک یزد را بصورت مستقیم از تولید کننده اصلی به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری یزدفروش پسته اکبری یزرفروش پسته یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *