فروش پسته مرغوب یزد _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش پسته مرغوب یزد

فروش پسته مرغوب یزد _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته مرغوب و تازه تولید شده در یزد را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

فروش پسته مرغوب یزد

استان یزد یکی دیگر از قطب های پسته خیز در کشور است. کمبود آب در یزد و شور شدن خاک محیط مناسبی برای کشت و پرورش انواع پسته است. ارقام مختلف پسته های تجاری با بالاترین کیفیت در این استان تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد.

انواع پسته یزد

پسته اکبری

پسته بادامی

پسته کله قوچی

پسته احمد آقایی

پسته فندقی

شهرستان های اردکان،خاتم،مروست،هرات و.. از جمله مناطق تولید کننده پسته در یزد می باشند.پسته های تولید شده در یزد درجه خندانی بالا،ظاهری لوکس و طعم بسیار لذیذی دارند. یزد سومین قطب بزرگ تولید و فروش پسته در کشور به شمار می آید. قیمت فروش پسته در یزد از سایر مناطق تولید کننده پسته در ایران مناسب تر است. کیفیت بالا و تعرفه ارزان قیمت پسته سبب شده تا تجار و خریداران ایرانی عمده پسته مورد نیاز خود را از این استان تامین نمایند.

شرکت ها و فروشگاه های بسیاری در کشور وجود دارد که انواع پسته یزد را به صورت عمده و خرده به فروش می رسانند. مجموعه بازرگانی شادیز نیز یکی از شرکت های تامین کننده پسته یزد است اما با این تفاوت که محصولات این مجموعه به صورت مستقیم از تولید کننده به خریداران عرضه می گردد.

مجموعه شادیز با توجه به نیاز مشتریان محصول مورد نظر را به صورت مستقیم از تولید کننده با بهترین کیفیت و قیمت تهیه و بدون واسطه در اختیار خریداران قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته مرغوب یزدفروش پسته مرغوب یزدفروش پسته یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *