فروش پسته تازه یزد _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش پسته تازه یزد

Salth pistachios on the wooden table, selective focus


فروش پسته تازه یزد _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته تازه و با کیفیت یزد را به صورت مستقیم از تولید کننده در سراسر ایران به فروش می رساند.

فروش پسته تازه یزد

استان یزد سومین قطب بزرگ تولید پسته در کشور است . انواع پسته های تجاری به صورت عمده و با درجه کیفی بالا در مناطق مختلف یزد تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

پسته گونه ای گیاهی است که در مناطق بیابانی و خشک به خوبی رشد می کند کمبود آب و شور شدن خاک در یزد مناسب برای کشت انواع پسته است. انواع پسته تولید شده در یزد شامل پسته اکبری،پسته بادامی،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی. پسته های تولید شده در یزد طعم عالی،چربی زیاد و کیفیت بالایی دارند که سبب افزایش میزان عرضه و تقاضای آن ها شده است.

شهرستان های اردکان،هرات،خاتم،مروست و میبد از قطب های تولید کننده پسته در استان یزد می باشند.پسته یزد به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف در فروشگاه های سراسر کشور خرید و فروش می شود و به کشورهای اروپایی،عربی و حوزه ی خلیج فارس صادر می گردد.

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد. مهم ترین خاصیت پسته آهن فراوان آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود پسته هم چنین تاثیر به سزایی بر تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع سرطان ها دارد.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان پسته در ایران انواع پسته تازه و درجه یک یزد را بدون واسطه به خریداران و تجار عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها و سایر محصولات با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته تازه یزدفروش پسته تازهفروش پسته تازه یزدفروش پسته یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *