خرید مغز گردو سفید ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز

خرید مغز گردو سفید ایرانی

خرید مغز گردو سفید ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز مغز گردوی سفید و ممتاز ایرانی را به صورت عمده و با درجه کیفی بالا به فروش می رساند.

خرید مغز گردو سفید ایرانی

مغز گردو تنها بخش خوراکی میوه گردو و از محبوب ترین انواع خشکبار ایرانی است. مغز گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و کیفیت بسیار  مرغوب می باشد. مغز گردو از مقوی ترین و با ارزش ترین انواع آجیل ها است و سرشار از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزین،فسفر و فیبر است که از املاح ضروری برای سلامتی بدن به شمار می رود. مغز گردو چربی بسیار بالایی دارد البته چربی آن از نوع اشباع نشده است و برای سلامتی مفید می باشد مغز گردو بیشترین میزان امگا۳ را در بین مواد غذایی دارا می باشد. امگا۳ به تقویت حافظه و سلامت مغز هم چنین پیشگیری از آلزایمر کمک می کند.

مغز گردو با کیفیت های مختلف در بازار خرید و فروش می شود مرغوب ترین نوع آن مغز گردوی سفید و ممتاز است از این نوع مغز گردو معمولا همراه با پنیر برای صبحانه استفاده می شود .مغز گردوی سفید هم چنین گزینه مناسبی جهت صادرات است و قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع مغز گردو مانند مغز گردو معمولی و خورشتی دارد.

قیمت مغز گردوی سفید

رنگ سفید گردو نشان دهنده سلامت و تغذیه مناسب گردو،عدم و جود بیماری و بهداشت گردو است به همین دلیل مغز گردوی سفید با قیمت بالاتری به بازار عرضه می گردد. به طور کلی قیمت مغز گردو با توجه به کیفیت و رنگ آن محاسبه می گردد یعنی هر چه مغز گردو رنگ روشن تر و طعم بهتری داشته باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد. مغز گردوی درجه یک هم چنین باید چربی مناسبی نیز داشته باشد.

خرید مغز گردوی تازه،مرغوب و سفید ایرانی را می توانید به صورت عمده و بدون واسطه از مجموعه خشکبار شادیز با مناسب ترین قیمت انجام دهید.

جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید مغز گردو ایرانیخرید مغز گردو سفیدخرید مغز گردو سفید ایرانیمغز گردو سفید ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *