خرید مغز گردو عمده ایرانی _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید مغز گردو عمده ایرانی

خرید مغز گردو عمده ایرانی _ بازرگانی خشکبار شادیز مغز گردو درجه یک،تازه و خوش طعم ایرانی را به صورت عمده به خریداران محترم عرضه می نماید.

خرید مغز گردو عمده ایرانی

گردو یکی از میوه های پر کاربرد و مفید است. این محصول به دلیل دارا بودن چربی های مفید طرفداران بسیاری دارد. از گردو در صنایع مختلف غذایی،دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

مغز گردو مهم ترین فراورده گردو و تنها بخش خوراکی آن است. مغز گردو دانه ای بسیار پر چرب است که از روغن آن جهت مصارف موضعی و خوراکی استفاده می شود. مغز گردو خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد که عبارتند از:

تقویت کننده حافظه

تقویت سیستم ایمنی بدن

پیشگیری از دیابت

کاهش دهنده وزن

پیشگیری از ابتلا به سرطان

تقویت پوست و مو

استحکام استخوان ها

کاهش دهنده استرس

مفید برای عروق و فلب

و..

مغز گردو سرشار از چربی های اشباع نشده است به همین دلیل به سرعت اکسیده می شود به همین دلیل نمی توان آن را برای مدت طولانی نگهداری کرد زیرا طعم و خواص خود را از دست می دهد.مجموعه شادیز جهت حفظ بهداشت گردو پس از دریافت سفارشات مشتریان، گردوی با پوست تازه را به مغز تبدیل کرده و در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

قیمت مغز گردو با توجه به رنگ،کیفیت و حجم خرید آن بستگی دارد. هر چه رنگ مغز گردو روشن تر و طعم بهتری داشته باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد. خرید عمده مغز گردو بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از خرید آن به صورت جزئی است.

شرکت خشکبار شادیز از مراکز برتر تامین و فروش انواع مغز گردو در کشور به شمار می آید. مجموعه شادیز مرغوب ترین مغز گردوی ایرانی را جهت فروش داخلی و خارجی به صورت عمده به فروش می رساند.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول با تیم پشتیبانی شادیز ارتباط برقرار نمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید عمده مغز گردوخرید مغز گردو ایرانیخرید مغز گردو عمدهخرید مغز گردو عمده ایرانیمغز گردو عمده ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *