خرید عمده مغز گردو درجه یک تویسرکان _ بازرگانی شادیز

خرید عمده مغز گردو درجه یک

خرید عمده مغز گردو درجه یک تویسرکان _ بازرگانی شادیز مغز گردوی خوش طعم و سفید تویسرکان را به صورت عمده و بی واسطه به فروش می رساند.

خرید عمده مغز گردو درجه یک

مغز گردوی تویسرکان از مرغوب ترین انواع مغز گردوی تولید شده در کشور از نظر طعم ،رنگ و روغن دهی می باشد. مغز گردو از جمله خشکبار های بسیار مقوی و پر کاربرد است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،بهداشتی و .. استفاده می شود.

تویسرکان از شهر های استان همدان و قطب اصلی تولید گردوی با کیفیت در ایران است.مهم ترین مشخصه ی گردوهای تولید شده در تویسرکان مغز درشت،سفید و پر چرب آن است. کیفیت مغز گردو با توجه به طعم،مزه،چربی و رنگ آن تعیین می گردد. مغز گردوی خوب باید طعم مطبوع،رنگ روشن و چربی مناسبی داشته باشد که مغز گردوی تویسرکان تمام این خصوصیات را در حد عالی دارا می باشد.

گردو منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین،امگا۳،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و .. است. مغز گردو با نام غذای مغز شناخته می شود. زیرا بیشترین میزان امگا۳ را در بین مواد غذایی دارا می باشد. این خاصیت گردو سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود.

قیمت مغز گردو با توجه به رنگ و درصد شکستگی آن محاسبه می شود. هر چه گردو رنگ روشن تری داشته باشد مرغوب تر است و قیمت بالاتری دارد البته مغز گردوی درجه یک باید طعم خوب و چربی مناسبی نیز داشته باشد.رنگ روشن گردو نشان دهنده تغذیه مناسب،بهداشت و سلامت گردو است به همین دلیل مغز گردوهای سفید با قیمت بالاتری به بازار عرضه می گردند.

بهترین روش جهت خرید مغز گردوی با کیفیت تویسرکان خرید مستقیم از تولید کننده است که مجموعه شادیز این امکان را برای مشتریان فراهم ساخته است.

هم اکنون می توانید جهت خرید این محصول به صورت عمده با ما ارتباط برقرار نمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید عمده مغز گردوخرید عمده مغز گردو درجه یکخرید عمده مغز گردو درجه یک تویسرکانمغز گردو درجه یک تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *