فروش انواع بادام ایرانی درجه یک _ شرکت خشکبار شادیز

فروش انواع بادام ایرانی درجه یک

Group of almond nuts with leaves. Isolated on a white background.


فروش انواع بادام ایرانی درجه یک _ شرکت خشکبار شادیز انواع بادام درختی ایرانی را به صورت مستقیم و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

فروش انواع بادام ایرانی درجه یک

بادام درختی از جمله مغزهای خوش طعم و پر خاصیت است که طرفداران بیشماری در سراسر دنیا دارد. بادام درختی در کشورهای مختلف تولید می گردد که یکی از این کشورها ایران است. کشور ایران یکی از برترین تولید کنندگان بادام درختی در دنیا است. بادام های تولید شده در ایران تنوع بالا و طعم بسیار بی نظیری دارند که سبب شهرت آن ها شده است.

انواع درجه یک بادام های ایرانی عبارتند از:

بادام سنگی

بادام مامایی

بادام ربیع

بادام پوست کاغذی

بادام شاهرودی

هر یک از انواع بادام خصوصیات خاص خود را دارد و به شکل مغز شده یا با پوست در بازار خرید و فروش می شود. بادام های ایرانی به دلیل طعم خوب و کیفیت بالا متقاضیان بسیاری هم در داخل کشور و هم در کشورهای خارجی دارند .

از ویژگی های بادام ایرانی که سبب شهرت آن ها شده است می توان موارد زیر را نام برد:

بادام های ایرانی تنوع زیادی دارند.

بادام های ایرانی چربی بالایی دارند.

بادام های ایرانی تراریخته نیستند.

بادام های ایرانی طعم بسیار طبیعی و بی نظیری دارند.

بادام منبعی عالی از انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم و .. است. مصرف بادام سبب استحکام استخوان ها،تقویت حافظه،پیشگیری از سرطان،تقویت سیستم ایمنی بدن و .. می شود.

بادام های ایرانی به صورت های مختلف به کشورهای متعدد نظیر هند،ترکیه،امارات،عراق،ارمنستان،روسیه و .. صادر می گردد و ارز آوری خوبی برای کشور به همراه دارد.

مجموعه شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده بادام در کشور،انواع بادام و مغز بادام درختی را به صورت مستقیم به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

انواع بادام ایرانیانواع بادام درجه یکانواع بادام درجه یک ایرانیفروش انواع بادام ایرانیفروش انواع بادام ایرانی درجه یکفروش بادام ایرانی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *