مغز پسته کله قوچی صادراتی _ بازرگانی شادیز

مغز پسته کله قوچی صادراتی

مغز پسته کله قوچی صادراتی _ بازرگانی شادیز مغز پسته کله قوچی خام صادراتی را به صورت تناژی با قیمت مناسب به فروش می رساند.

مغز پسته کله قوچی صادراتی

مغز پسته کله قوچی در دسته مغز های گرد قرار می گیرد. پسته کله قوچی از پسته های گرد و بسیار درشت ایرانی است و بالطبع مغز آن نیز درشت می باشد. مغز این نوع پسته بسیار درشت،زیبا،خوش طعم و تنه دار است و به عنوان یکی از لوکس ترین انواع مغز پسته در کشور شناخته می شود.

مغز پسته مهم ترین فرآورده پسته و تنها بخش خوراکی آن است. صادرات مغز پسته به عنوان مهم ترین فرآورده پسته در کشور از رونق بسیار بالایی برخوردار است. کشور ایران به دلیل تولید پسته با تنوع بالا و درجه کیفی عالی، دارای انواع مغز پسته نیز می باشد.

مغز پسته کله قوچی یکی از مناسب ترین گزینه ها جهت صادرات به کشورهای مختلف می باشد. کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس،عراق،هند،لبنان و .. ار جمله بزرگ ترین خریداران این نوع مغز و پسته می باشند.

مغز پسته کله قوچی در انواع سبز و گلدار از پر متقاضی ترین انواع مغز پسته است. این نوع مغز پس از مغز پسته احمد آقایی و ممتاز بیشترین حجم از صادرات را به خود اختصاص داده است.مغز پسته کله قوچی به صورت کارتون های ۱۰ تا ۱۲ کیلویی به مقاصد بین المللی صادر می گردد.

مجموعه بازرگانی شادیز یکی از شرکت های تامین کننده و صادر کننده پسته و مغز پسته در ایران به شمار می آید. انواع پسته و مغز پسته درجه یک ایرانی توسط این مجموعه به مشتریان داخلی و خارجی عرضه می گردد.

شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و آماده همکاری با تولید کنندگان این محصول می باشد.

جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته کله قوچی

مغز پسته صادراتی کله قوچیمغز پسته کله قوچیمغز پسته کله قوچی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *