مغز پسته کله قوچی گلدار _ بازرگانی خشکبار شادیز

مغز پسته کله قوچی گلدار

مغز پسته کله قوچی گلدار _ بازرگانی خشکبار شادیز مغز پسته کله قوچی خام و گلدار را به صورت عمده و با قیمتی فوق العاده به فروش می رساند.

مغز پسته کله قوچی گلدار

پسته کله قوچی یکی از درشت ترین ارقام پسته های ایرانی است و مغز آن در دسته مغزهای گرد قرار می گیرد. مغز این پسته به مغز پسته تنه دار و درشت معروف است. مغز پسته کله قوچی گلدار کی از خوش طعم ترین،مرغوب ترین و زیبا ترین انواع مغز پسته ایرانی است و همواره میزان فروش و صادرات بالایی دارد.

کشور ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان پسته و مغز پسته در دنیا است. پسته های ایرانی تنوع زیادی دارند از این رو انواع مختلف مغز پسته نیز در کشور وجود دارد. مغز پسته کله قوچی گزینه ای ایده آل جهت صادرات به کشورهای مختلف می باشد.کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس و لبنان از بزرگ ترین خریداران و طرفداران این نوع مغز پسته می باشند.

قیمت مغز پسته با توجه به پارامترهای مختلف از جمله عوامل کیفی و عوامل اقتصادی محاسبه می گردد. از این رو تعیین قیمت آن نیازمند تخصص در این زمینه است.

مغز پسته مهم ترین فرآورده میوه پسته و تنها بخش خوراکی آن است. از مغز پسته به صورت های مختلف در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع شیرینی پزی،شکلات سازی و.. استفاده می شود. مغز پسته مواد مغذی و املاح معدنی بسیار فراوانی دارد مهم ترین خاصیت پسته آهن فراوان آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از تامین کنندگان پسته و مغز پسته در بازارهای داخلی و صادراتی توانایی تامین این محصولات در کیفیت ها و تناژهای مختلف را دارد.

جهت مشاوره و خرید انواع مغز پسته از طریق روش های ارتباطی زیر با مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

همین حابلا با ما تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته کله قوچی

مغز پسته کله قوچیمغز پسته کله قوچی گلدارمغز پسته گلدار کله قوچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *