فروش بادام مامایی در شهرکرد _ شرکت خشکبار شادیز

فروش بادام مامایی در شهرکرد

فروش بادام مامایی در شهرکرد _ شرکت خشکبار شادیز بادام مامایی درجه یک شهرکرد را به صورت تناژی و بدون واسطه به فروش می رساند.

فروش بادام مامایی در شهرکرد

بادام مامایی با کیفیت ترین و خوش طعم ترین بادام تولید شده در شهرکرد است. بادام مامایی تنها در استان چهار محال بختیاری و نواحی اطراف زاینده رود تولید می گردد. فروش بادام مامایی شهرکرد به عنوان با کیفیت ترین بادام تولید شده در کشور همواره از رونق بالایی برخوردار است.

مشخصات و ویژگی های بادام مامایی

بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و مانند آن پوست بسیار ضخیمی دارد. مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد .مغز این بادام رنگ روشن،طعم شیرین و حالتی چروکیده دارد. درصد تلخی در این نوع بادام صفر است. مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد.

بادام مامایی بیشتر جنبه تجاری دارد و به کشورهای مختلف خارجی از جمله کشور هند،ترکیه،روسیه و سایر کشورها صادر می شود. بادام مامایی مصرف داخلی پایینی دارد زیرا هنوز به طور کامل در ایران شناخته نشده است و از طرفی قیمت بسیار بالایی دارد. بادام مامایی به صورت مغز و با پوست به بازار عرضه می گردد. بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال می توان نگهداری کرد.

بادام مامایی از ارقام متوسط و دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد. زمان برداشت بادام مامایی اوایل شهریور ماه است. بادام مامایی تولید شده در شهرکرد به سبب برخورداری از آب و هوا و اقلیم مناسب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است .

مجموعه خشکبار شادیز به عنوان یکی از معتبر ترین تامین کنندگان بادام و مغز بادام مرغوب ترین بادام مامایی تولید شده در شهرکرد را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت منصفانه به فروش می رساند.

لطفا جهت خرید و فروش محصول و دریافت مشاوره از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی شهرکردفروش بادام در شهرکردفروش بادام مامایی در شهرکردفروش بادام مامایی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *