فروش بادام سنگی شهرکرد _ شرکت خشکبار شادیز

فروش بادام سنگی شهرکرد

فروش بادام سنگی شهرکرد _ شرکت خشکبار شادیز با کیفیت ترین بادام سنگی تولید شده در شهرکرد را بصورت عمده به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

فروش بادام سنگی شهرکرد

بادام سنگی یکی از متداول ترین انواع بادام درختی در ایران است درخت بادام سنگی مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد از این رو در مناطق مختلف ایران بصورت دیم نیز کشت می شود استان چهارمحال بختیاری یکی از بزرگ رین مناطق تولید و فروش انواع بادام در ایران است آب و هوای این استان محل مناسبی برای کشت و پرورش بادام است بادام سنگی یکی از با کیفیت ترین انواع بادام تولید شده در این استان می باشد.

بادام سنگی به بادامی می گویند که پوست چوبی سختی دارد و به سختی شکسته می شود مغز این بادام طعم شیرین و چربی فوق العاده بالایی دارد از مغز بادام سنگی بیشتر بصورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و برای تهیه روغن از آن استفاده می شود.

بادام سنگی شهرکرد مغز بسیار ترد،درشت و خوش طعمی و از طرفی قیمت بسیار مناسبی دارد به همین دلیل از بازار خرید و فروش پر رونقی برخوردار می باشد.

انواع بادام در در ایران وجود دارد و در هر منطقه ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد بادام سنگی شهرکرد از خوش طعم ترین و خوش رنگترین و بهترین بادام های تولید شده در کشور است بادام سنگی بیشتر در مناطق حاشیه زاینده رود که مناسب برای کشت بادام است تولید می گردد.

خاک خوب و شرایط آب و هوایی مناسب این منطقه سبب تولید انواع بادام با درجه کیفی بالا در ایران شده است به همین دلیل صادرات بادام در ایران نیز از این منطقه انجام می گیرد.

شرکت خشکبار شادیز انواع بادام و مغز بادام سنگی درجه یک شهرکرد را بصورت دست اول و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد کلیه محصولات بصورت خام و کاملا تضمینی ارائه می گردد.

جهت خرید و فروش محصول و دریافت قیمتها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام سنگی شهرکردفروش بادام سنگیفروش بادام سنگی شهرکردفروش بادام شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *