قیمت فروش عمده پسته دامغان _ بازرگانی شادیز

قیمت فروش عمده پسته دامغان

قیمت فروش عمده پسته دامغان _ بازرگانی شادیز انواع پسته درجه یک و خام دامغان را بصورت عمده با قیمت عالی به متقاضیان عزیز عرضه می نماید.

قیمت فروش عمده پسته دامغان

پسته دامغان از پر فروش ترین ارقام پسته در ایران است قیمت روز پسته دامغان را می توانید از کارشناسان شادیز دریافت نمایید.

قیمت پسته با توجه به نوع،انس،درجه خندانی ،کیفیت و تازگی آن محاسبه می گردد قیمت فروش پسته بصورت عمده و جزئی با یکدیگر است البته قیمت فروش عمده آن بسیار مقرون به صرفه تر است.

عوامل دیگر هم چون نحوه خشک کردن پسته ، نرخ ارز و میزان عرضه و تقاضا نیز بر قیمت پسته تاثیر گذار است قیمت پسته در فصل های اولیه برداشت مناسبتر است و با نزدیک شده به ایام پایانی سال مانند ایام نوروز قیمت پسته افزایش پیرا می کند.

انواع پسته دامغان

دامغان از قطب های مهم تولید و فروش پسته در استان سمنان است انواع مختلف پسته های تجاری مانند پسته اکبری،پسته شاه پسند،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته اوحدی بصورت عمده در این منطقه تولید می گردد.

پسته های تولیدی دامغان علاوه بر خندانی و طعم خوب مغز بسیار تردی دارند که سبب افزایش میزان تقاضای آنها شده است انس های مختلف پسته دامغان در بازارهای کشور موجود می باشد پسته دامغان به کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای آسیایی و عربی نیز صادر می گردد و شهرت جهانی دارد.

فروش پسته عمده دامغان

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته درجه یک دامغان را با توجه به نیاز مشتریان بصورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند کلیه ی محصولات بصورت عمده و با درجه کیفی بالا ارائه می گردد.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمتها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

Uncategorized @fa

فروش عمده پسته دامغانقیمت عمده پسته دامغانقیمت فروش پسته دامغانقیمت فروش عمده پسته دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *