پسته شاه پسند خام درجه یک _بازرگانی شادیز

پسته شاه پسند خام

پسته شاه پسند خام درجه یک _بازرگانی شادیز بهترین پسته شاه پسند را بصورت خام و با مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

پسته شاه پسند خام

پسته شاه پسند یکی از مرغوب ترین و خوش طعم ترین انواع پسته تولید شده در دامغان است که از نظر کیفی در رده ی پسته های تجاری قرار می گیرد و به کشورهای مختلف صادر می گردد این پسته از دسته پسته های بادامی است و شکلی کشیده شبیه به بادام دارد این پسته جزو ارقام دیر گل است و مقاومت زیادی به کم آبی دارد زمان برداشت این پسته دهه دوم شهریور ماه است این پسته درجه خندانی بالا و مغز قرمز رنگ و بسیار خوش طعمی دارد از پسته شاه پسند بصورت خام و شور در انواع آجیل استفاده می شود.

شهرستان دامغان با دارا بودن آب و هوای بسیار خوب محل مناسبی برای کشت و پرورش انواع پسته در ایران است دامغان بزرگ ترین قطب تولید و فروش پسته در استان سمنان است پنج نوع پسته تجاری معروف در این شهرستان بصورت عمده و با کیفیت عالی تولید می گردد که پسته شاه پسند یکی از آن ها است .

پسته شاه پسند به کشورهای مختلف اروپایی و کشورهای عربی صادر می گردد فروش پسته شاه پسند علاوه بر دامغان در مناطق دیگر ایران مانند رفسنجان رونق بالایی دارد این پسته در انس های مختلف در بازارهای سراسر کشور نیز به فروش می رسد.

پسته های تولید شده در دامغان علاوه بر خندانی و طعم خوب مغز بسیار تردی دارند که سبب شهرت آن ها در بازارهای جهانی شده است.

پسته شاه پسند تولیدی دامغان از مرکز بزرگ خشکبار شادیز بصورت مستقیم به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می گردد کلیه ی محصولات بصورت عمده و خام با کیفیت و قیمت عالی در اختیار مشتریان عزیز قرار داده می شود .

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس ایمیل:shadzva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته شاه پسند خامپسته شاه پسند درجه یکپسته شاه پسند درجه یک خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *