خرید پسته شاه پسند خام _ شرکت خشکبار شادیز

خرید پسته شاه پسند خام

خرید پسته شاه پسند خام _ شرکت خشکبار شادیز پسته شاه پسند مرغوب تولید شده در دامغان را به خریداران عزیز در سراسر ایران عرضه می نماید.

خرید پسته شاه پسند خام

پسته شاه پسند از پسته های بومی و مرغوب تولید شده در شهرستان دامغان است . پسته شاه پسند جزو پسته های تجاری محسوب می شود و از نظر طعم،رنگ و کیفیت بسیار مرغوب می باشد.

پسته شاه پسند جزو ارقام بادامی پسته های ایرانی است و ظاهری کشیده و بادامی شکل دارد.پسته شاه پسند از ارقام متوسط رس است و در اواخر شهریور ماه قابل برداشت می باشد. این پسته علاوه بر صادرات پر رونق مصرف داخلی بالایی نیز دارد. صادرات پسته شاه پسند به کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای همسایه و هم چنین کشورهای عربی انجام می شود.

پسته شاه پسند دامغان طعم بسیار لذیذ و مغز تردی دارد. پسته شاه پسند خندان ترین نوع پسته تولید شده در دامغان است. از این پسته به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود.پسته شاه پسند علاوه بر دامغان در دیگر مناطق کشور مانند رفسنجان از  خرید و فروش پر رونقی برخوردار است و یکی از تجارت های پر سود در زمینه پسته می باشد.

شهرستان دامغان یکی از قطب های اصلی تولید کننده و عرضه کننده پسته در استان سمنان و ایران به شمار می آید. این شهرستان به سبب برخورداری از آب و هوا و شرایط جغرافیایی مناسب،بهترین انواع پسته های تجاری و بومی را در کشور تولید می کند.

انواع پسته تولید شده در دامغان عبارتند از:

پسته شاه پسند

پسته اکبری

پسته خنجری(پسته دامغانی)

پسته احمد آقایی

پسته کله قوچی

پسته فندقی

پسته خنجری

مجموعه بازرگانی شادیز انواع پسته خام تولید شده در دامغان را بدون واسطه با بهترین کیفیت و قیمت در سراسر کشور به فروش می رساند.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

پسته خام شاه پسندپسته شاه پسند خامخرید پسته خام شاه پسندخرید پسته شاه پسندخرید پسته شاه پسند خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *