پخش بادام درختی خام _شرکت بازرگانی شادیز

پخش بادام درختی خام

پخش بادام درختی خام _شرکت بازرگانی شادیز در زمینه ی تامین و پخش انواع بادام درختی بصورت مستقیم در سراسر ایران فعالیت می نماید.

پخش بادام درختی خام

بادام درختی از جمله خشکبارهای پر مصرف در ایزان است و خوشبختانه در تمام فصول سال در بازار موجود می باشد بادام درختی مقاوم در برابر کم آبی است و در مناطق مختلف ایران بصورت دیم نیز کشت می شود بادام در مناطق دارای آب و هوای گرمسیری و خشک رشد می کند .

معروف ترین انواع بادام در ایران عبارتند از بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی .

بادام سنگی به بادامی می گویند که پوست چوبی بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود مغز این بادام طعم شیرین و درصد چربی بالایی دارد و از آن بیشتر بصورت خام و شور در آجیل استفاده می شود بادام سنگی از رایج ترین انواع بادام در ایران است.

بادام مامایی از نوع بادام سنگی است اما مغز درشت تری نسبت به بادام سنگی دارد مغز بادام مامایی رنگ روشن و طعم بسیار بی نظیری دارد از این بادام بصورت مغز و یا با پوست برای صادرات به کشورهای مختلف از جمله هند استفاده می شود.

بادام کاغذی از پر طرفدار ترین انواع بادام درختی است پوست چوبی این بادام بسیار نازک و شکننده است بادام کاغذی نمونه ای لوکس از بادام های ایرانی است که از آن بصورت خام و شور در انواع آجیل ها و تنقلات استفاده می شود.

بازرگانی شادیز انواع بادام درختی را با توجه به نیاز مشتریان بصورت مستقیم از باغدار تهیه و در سراسر ایران پخش می نماید کلیه ی محصولات بصورت خام و عمده عرضه می گردد.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس رایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

پخش بادامپخش بادام خامپخش بادام درختیپخش بادام درختی خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *