پخش عمده بادام درختی _ شرکت خشکبار شادیز

پخش عمده بادام درختی

پخش عمده بادام درختی _ شرکت خشکبار شادیز عرضه کننده انواع بادام درختی مرغوب بصورت عمده به مشتریان در سراسر ایران می باشد.

پخش عمده بادام درختی

بادام درختی از پر مصرف ترین انواع خشکبار های ایرانی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد بادام درختی بصورت عمده در مناطق مختلف کشور تولید می شود بادام های درختی انواع مختلفی دارند که عبارتند از:بادام سنگی،بادام مامایی و بادام منقا. هر یک از انواع بادام خصوصیات و مزیت های خاص خود را دارد .

انواع بادام به دو صورت با پوست و بدون پوست در بازار به فروش می رسد از انواع بادام درختی برای صادرات به کشورهای خارجی نیز استفاده می شود و از تجارت های پر سود به شمار می آید زیرا بادام درختی در کمتر کشوری بصورت عمده کشت می شود و از طرفی قیمت مناسب بادام ایرانی سبب جلب رضایت مشتریان خارجی می گردد.

بادام از مغزهای بسیار مغذی و پر چرب است بیش از نیمی از مغز بادام از روغن تشکیل شده است روغن بادام را جهت مصارف خوراکی و موضعی از آن استخراج می نمایند البته چربی موجود در بادام از نوع اشباع نشده است و سبب کنترل کلسترول خون می شود.

از مغز بادام درختی بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود بادام از درختان مقاوم در برابر کم آبی است به همین دلیل در زمین های کشت دیم و در رطوبت کم نیز در مناطق مختلف ایران رشد می کند.

بادام بیشتر در استان های فارس،چهارمحال بختیاری،خراسان و … تولید می گردد قیمت بادام با توجه به نوع،درصد و کیفیت مغز هم چنین تازگی آن محاسبه می شود.

شرکت بازرگانی شادیز در زمینه ی پخش انواع بادام درختی بصورت مستقیم از تولید کننده در سراسر ایران فعالیت می نماید .

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

پخش بادام درختیپخش بادام درختی عمدهپخش عمده بادام درختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *