خرید و فروش پسته کله قوچی _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید و فروش پسته کله قوچی

خرید و فروش پسته کله قوچی _ شرکت بازرگانی شادیز در زمینه ی خرید و فروش پسته کله قوچی بصورت عمده در ایران فعالیت می نماید.

خرید و فروش پسته کله قوچی

پسته کله قوچی یکی از لوکس ترین انواع پسته های تجاری ایران است است که ظاهری درشت و گرد دارد مغز این پسته قرمز رنگ و پوست استخوانی آن کرم می باشد پسته کله قوچی از خوش طعم ترین پسته های ایرانی به شمار می آید اما بیشترین شهرت آن به دلیل ظاهر درشت آن است انس پسته کله قوچی پایین است که نمایانگر درشتی آن می باشد درجه خندانی این پسته زیاد است پسته کله قوچی گزینه مناسبی برای استفاده در آجیل می باشد.

پسته کله قوچی پس از پسته فندقی بیشترین میزان تولید را به خود اختصاص داده است بیشترین سطح زیر کشت پسته کله قوچی متعلق به منطقه رفسنجان و کرمان می باشد پسته کله قوچی میزان صادرات بالایی دارد کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس از بزرگ ترین خریداران پسته کله قوچی ایران می باشند.

پسته کله قوچی با انس های متنوع در بازارهای کشور خریدو فروش می شود قیمت پسته کله قوچی از پسته اکبری کمتر و از پسته فندقی بالاتر است پسته فندقی فواید و مزیت های فراوانی دارد مصرف پسته به تقویت سیستم ایمنی و نیروی جسمانی بدن کمک می کند از پسته بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود پسته درختی کوچک و بیابانی است که در آب و هوای کویری به خوبی  رشد می کند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته کله قوچی مرغوب ایرانی را بصورت مستقیم از باغدار به فروش می رساند کلیه ی محصولات بصورت عمده و دست اول با قیمت مناسب به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شما ره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته کله قوچی

خرید پسته کله قوچیخرید و فروش پسته کله قوچیفروش پسته کله قوچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *