فروش پسته اکبری دامغان _شرکت بازرگانی شادیز

فروش پسته اکبری دامغان

فروش پسته اکبری دامغان _شرکت بازرگانی شادیز پسته اکبری درجه یک دامغان را بصورت خام به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

فروش پسته اکبری دامغان

دامغان یکی  از شهرهای پسته خیز در ایران است انواع پسته های تجاری و بومی در این منطقه بصورت عمده تولید می شود و به بازارهای داخلی و کشور های خارجی صادر می گردد پسته اکبری یکی از با کیفیت ترین پسته های تولید شده در دامغان است پسته اکبری دامغان نیز از ارقام بادامی است و ظاهری بلند و کشیده دارد این پسته از برترین پسته های صادراتی است و مغز درشت و سنگینی  دارد پوست استخوانی پسته اکبری کرم تیره است و از نوع دو بر چاک و یک بر چاک می باشد .

پسته اکبری نسبت به سایر انواع پسته قیمت بالاتری دارد از پسته اکبری به دلیل خندانی خوب در انواع آجیل به صورت خام و شور استفاده می شود پسته اکبری با کیفیت ترین نوع پسته جهت صادرات می باشد .

پسته اکبری علاوه بر کشیدگی و درشتی مغز بسیار خوش طعمی دارد که بر محبوبیت آن افزوده است پسته اکبری در انس های متنوع در منطقه دامغان تولید می شود.

پسته خواص مغذی و فواید بسیاری دارد از جمله اینکه خونساز است و کم خونی را درمان می کند مصرف پسته سبب تقویت نیروی جنسی می شود پسته سرشار از انواع ویتامین ها،،آهن،روی،مس،کلسیم،پتاسیم و سایر املاح معدنی است که به تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوبترین پسته اکبری تولید شده در دامغان را بصورت عمده با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری دامغانفروش پسته اکبریفروش پسته اکبری دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *