گردو عمده کرمان _ شرکت بازرگانی شادیز

گردو عمده کرمان

گردو عمده کرمان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع گردوی تولید شده در کرمان را بصورت کاملا تضمینی در سراسر ایران به فروش می رساند.

گردو عمده کرمان

استان کرمان  یکی از بزرگ ترین قطب های تولید کننده گردو در ایران است سالانه بیش از ۱۶ هزار تن گردو در این استان تولید و به بازارهای مختلف داخلی و کشورهای خارجی صادر می گردد.

شهرستان بافت بزرگ ترین قطب تولید و فروش گردو در کرمان است پس از آن شهرستان های رابر و بردسیر از مناطق تولید کننده گردو در این استان به شمار می آیند.انواع مختلف گردو شامل گردو سنگی،گردو کاغذی،گردو سوزنی و گردو نوک کلاغی با کیفیت بالا در مناطق مختلف کرمان تولید می گردد گردوی تولید شده در کرمان طعم بسیار خوب و درصد چربی بالایی دارد که سبب محبوبیت آن شده است استان های تهران،شیراز،اصفهان،هرمزگان و مشهد از بزرگ ترین خریداران گردوی کرمان در ایران می باشند.

گردوی کرمان نیز با درجه های کیفی مختلف در بازار بصورت مغز و با پوست خرید و فروش می شود گردو منبع خوبی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند مغز گردو امگا۳ فراوانی دارد که به بهبود و تقویت عملکرد مغز کمک می کند و از بیماری آلزایمر پیشگیری می کند.

گردو سرشار از چربی های مفید است که به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند چربی گیاهی موجود در گردو جانشین خوبی برای چربی های حیوانی است.

گردو درختی مرتفع و گسترده است که در مناطق معتدل در نقاط مختلف ایران کشت می شود گردو میوه ای دو پوسته ای است یک پوست سبز و نرم که به تدریج خشک می شود و یک پوست خشک و چوبی که مغز گردو درون آن قرار دارد علاوه بر میوه از چوب،ریشه،ساقه و برگ درخت گردو در صنایع مختلف استفاده می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع گردوی درجه یک کرمان را بصورت عمده با قیمت مناسب به فروش می رساند .

جهت خرید و فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

گردو

عمده گردو کرمانگردو عمده کرمانگردو کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *