تامین کننده گردو کرمان _ شرکت خشکبار شادیز

تامین کننده گردو کرمان

تامین کننده گردو کرمان _ شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی درجه یک کرمان را بدون واسطه و با قیمت مناسب برای مشتریان در سراسر کشور تامین می نماید.

تامین کننده گردو کرمان

استان کرمان از اصلی ترین استان های تولید کننده گردو در ایران است سالانه حدود ۱۶ هزار تن گردو از باغات این استان برداشت می شود و به سایر استان ها و کشورهای خارجی صادر می گردد.

گردوهای تولید شده در کرمان به دلیل برخورداری از اقلیم و آب و هوای خوب،کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی دارند گردوی کرمان از دیرباز تاکنون به دلیل طعم بسیار عالی و چربی زیاد در بین مردم شهرت دارد. شهرستان بافت مهم ترین قطب تولید گردو در استان کرمان است. انواع مختلف گردو شامل گردو پوست کاغذی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی و.. به صورت عمده در مناطق مختلف این استان تولید می گردد.

گردو میوه ای ارزشمند است که ارزش تغذیه ای و درمانی بسیار بالایی دارد از گردو در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،درمانی،بهداشتی و آرایشی استفاده می شود.مغز گردو سرشار از چربی های مفید امگا۳ است امگا۳ به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کمک می کند به همین دلیل مغز گردو را با نام غذای مغز بیان کرده اند.

مصرف گردو سبب سیستم ایمنی بدن،بهبود عملکرد قلب،تقویت پوست و مو و پیشگیری از دیابت،فشار خون،چربی خون و انواع سرطان ها می شود.

درخت گردو از درختان مرتفع و بلند است که در مناطق کوهستانی به خوبی رشد می کند علاوه بر میوه از چوب،پوست،ریشه،ساقه و برگ گردو نیز در صنایع مختلف استفاده می شود.

مجموعه خشکبار شادیز انواع گردوی مرغوب کرمان را با توجه به نیاز مشتریان به صورت مستقیم از باغدار تهیه و در اختیار خریداران قرار می دهد.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آأرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

تامین کننده گردوتامین کننده گردو کرمانگردو کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *