تامین کننده گردوی همدان _ شرکت خشکبار شادیز

تامین کننده گردوی همدان

تامین کننده گردوی همدان _ شرکت خشکبار شادیز عمده گردوی تولید شده در همدان را بدون واسطه و با قیمت مناسب به خریداران عزیز عرضه می نماید.

تامین کننده گردوی همدان

استان همدان یکی از اصلی ترین قطب های تولید کننده گردو در ایران است همدان با توجه به آب و هوا و شرایط جغرافیایی خوب،محیط مناسبی برای پرورش انواع گردو است انواع مختلف گردو شامل گردو سنگی،گردو پوست کاغذی،گردو سوزنی و.. در این استان با درجه کیفی بالا و به صورت عمده تولید می گردد و پس از برداشت به سایر استان ها ذو کشورهای خارجی صادر می گردد.

مهم ترین قطب تولید گردو در همدان شهرستان تویسرکان و پس از آن شهرهای ملایر و نهاوند هستند گردوی تولید شده در همدان مغز پر،سفید و چربی فراوانی دارد علاوه بر این گردوی همدان طعم بسیار لذیذی دارد که بر شهرت و محبوبیت آن افزوده است.

انواع گردوی همدان با درجه های کیفی مختلف در بازارهای کشور موجود می باشد البته نوع درجه یک گردوی همدان متقاضیان زیادی دارد و با قیمت بالاتری عرضه می گردد.

گردو میوه ای ارزشمند است که از آن جهت مصارف خوراکی و در صنایع دارویی،درمانی و بهداشتی استفاده می شود درخت گردو در مناطق معتدل و نیمه معتدل کوهستانی رشد می کند ارتفاع درخت گردو به ۲۰ متر می رسد علاوه بر میوه از چوب،ریشه،برگ و ساقه درخت گردو در صنایع مختلف استفاده می شود.

گردو مهم ترین محصول کشاورزی استان همدان است گردوی تولید شده در همدان خصوصا گردوی تویسرکان شهرت جهانی دارد شهرستان تویسرکان به بهشت گردو در ایران معروف است.

خریداران عزیز می توانند عمده گردوی همدان را به صورت مستقیم از باغدار و با قیمت مناسب در این مجموعه خریداری نمایند.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

تامین کننده گردوتامین کننده گردو همدانتامین کننده گردوی همدانتامین گردوی همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *