بادام مامایی خام شهرکرد _ شرکت بازرگانی شادیز

بادام مامایی خام شهرکرد

بادام مامایی خام شهرکرد _ شرکت بازرگانی شادیز بادام مامایی خام و اعلای شهرکرد را به صورت عمده به فروش می رساند بادام مامایی مرغوبترین بادام ایرانی است.

بادام مامایی خام شهرکرد

بادام مامایی شهرکرد از مرغوبترین انواع بادام ایرانی است این بادام تنها در استان چهارمحال بختیاری و نواحی حاشیه زاینده رود تولید می گردد بادام مامایی مانند بادام سنگی پوست سختی دارد مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد مغز بادام مامایی حالتی چروکیده و طعم شیرینی دارد از مغز بادام مامایی به صورت خام و شور در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،بهداشتی و تولید صادبون از آن استفاده می شود.

مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و به طور طبیعی درصد دو قلویی در آن بالا است بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد است بادام بیشتر جنبه صادراتی دارد بیش از ۹۰ درصد بادام مامایی کشور به صورت با پوست و بدون پوست به کشورهای مختلف خارجی نظیر هند،ترکیه،روسیه و سایر کشورها صادر می گردد.

بادام مامایی مصرف داخلی پایینی دارد زیرا قیمت بالایی دارد و هنوز در ایرتان ناشناخته است بادام مامایی با پوست را می توان به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال نگهداری کرد.

قیمت بادام مامایی با توجه به درصد و کیفیت مغز،تازگی و سایز آن محاسبه می شود.قیمت خرید عمده و جزئی آن نیز با یکدیگر متفاوت است.

شهرکرد قطب مهم فروش بادام مامایی است و خرید و فروش بادام در این شهر از رونق بالایی برخوردار است بیشتر تجار و بازرگانان محصول صادراتی خود را از این منطقه تامین می نمایند اما در بیشتر موارد این امر توسط چندین واسطه صورت می گیرد که سبب افزایش قیمت ها می شود .

خریداران و تجار عزیز می توانند محصول مورد نیاز خود را به صورت مستقیم و خام از تولید کننده اصلی از طریق این مجموعه خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زی با ما تماس حاضصل فرمایید.

ارنباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام خام شهرکردبادام مامایی خامبادام مامایی خام شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *