فروش بادام مامایی خام _شرکت بازرگانی شادیز

فروش بادام مامایی خام

فروش بادام مامایی خام _شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین انواع بادام مامایی را بصورت عمده و خام بصورت مستقیم به فروش می رساند.

فروش بادام مامایی خام

بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین انواع بادام درختی ایران است که از آن جهت صادرات استفاده می شود به همین دلیل میزان خرید و فروش بالایی دارد بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و همانند آن پوست بسیار ضخیم و مستحکمی دارد درصد مغز بادام مامایی از بادام سنگی بیشتر است و بطور طبیعی میزان دوقلویی در آن بالا است مغز بادام مامایی از بادام سنگی روشن تر است و درصد چربی بی نظیری دارد.خرید و فروش بادام مامایی به عنوان مرغوب ترین بادام ایرانی از بازار پر رونقی برخوردار است.

مناطق کشت بادام مامایی

بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد منشا این بادام استان چهار محال بختیاری است و تنها در این استان و در مناطق حاشیه ی زاینده رود مانند منطقه سامان بصورت عمده کشت می شود بادام مامایی خواص تغذیه ای و طعم شیرین و دل چسبی دارد این نوع بادام بصورت مغز و با پوست به کشورهای مختلف از جمله کشور هند صادر می گردد.

مصارف بادام مامایی

از مغز بادام مامایی بصورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها استفا ده می شود علاوه بر این از بادام مامایی در تولید صابون و مواد آرایشی و بهداشتی نیز  استفاده می شود مصرف می شود روغن این بادام را جهت مصارف مختلف خوراکی و موضعی نیز از آن استخراج می نمایند.

بازرگانی شادیز با کیفیت ترین بادام مامایی را بصورت خام و با پوست به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زی با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی خامفروش بادام ماماییفروش بادام مامایی خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *