عرضه بادام مامایی در بازار هند و دبی

عرضه بادام مامایی در بازار هند و دبی

عرضه بادام مامایی در بازار هند و دبی _ بادام مامایی تولیدی در ایران یکی از محصولات مرغوب کشاورزی می باشد که به صورت عمده به کشور های متعددی از جمله هند و دبی صادر می گردد.

عرضه بادام مامایی در بازار هند و دبی

هند و دبی به عنوان بزرگترین بازار های عرضه انواع محصولات ایران، بازار بسیار خوبی برای بادام مامایی مرغوب ایرانی می باشد.

کشور های هند و دبی از خریداران اصلی بادام مامایی با کیفیت ایرانی می باشند.

همانطور که می دانید کشور ایران دارای اقلیم بسیار مناسبی جهت کشت و تولید انواع خشکبار می باشد.  بادام نیز یکی از تولیدات خشکبار ایران می باشد که جایگاه ویژه ای در بازار کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی و کشورهای عربی دارد.

بادام های تولیدی ایران تنوع بسیار زیادی دارد. می توان گفت در بین انواع مختلف بادام ایرانی، بادام مامایی (Mamra Almond) بهترین و با کیفیت ترین نوع آن است. این محصول به دلیل دارا بودن ویژگی های خاص از جمله طعم شیرین، چربی فراوان ، رنگ روشن و ارزش تغذیه ای بالا متقاضیان زیادی در کشورهای مختلف خارجی دارد.

قطب تولید بادام مامایی ایران استان چهار محال بختیاری و بخش های مختلف آن نظیر شهرکرد، سامان و بن می باشد.

سالانه مقادیر زیادی از تولیدات این محصول در بازار های هند و دبی عرضه می شود،  البته کشور دبی حجم عمده ای از بادام مامایی ایران را پس از خریداری مجددا به کشورهای اروپایی صادر می نماید.

عرضه بادام مامایی در بازار هند و دبی

 

گروه تولیدی خشکبار شادیز؛ با عرضه تولیدات خود در مقیاس بالا ارائه دهنده قیمت های رقابتی این محصول می باشد و توانسته است با بیشتر کشور های دنیا ارتباط گیری مستقیم داشته باشد.

مجموعه شادیز به عنوان تولید کننده ،تامین کننده  و عرضه کننده بادام مامایی؛این محصول را پس از فرآوری و بسته بندی به بازار کشورهای مختلف به ویژه هند و دبی صادر می نماید.

خرید مستقیم مغز بادام مامایی ایرانی

خرید مستقیم مغز بادام مامایی ایرانی

بهترین راه برای خرید مستقیم مغز بادام مامایی ارتباط گیری با تولید کنندگان اصلی این محصول است که مزایای بسیاری برای بازرگانان و خریداران دارد.

با توجه به ارزش بالای اقتصادی خشکبار ایرانی از جمله بادام مامایی افراد زیادی به عرصه تجارت این محصولات ورود پیدا کرده اند.

این دسته از افراد، فاقد اطلاعات کافی در زمینه کاری خود بوده و با واسطه گری بین تولید کننده و مصرف کننده، به سود بالایی دست می یابند. در نتیجه، محصول مورد نظر از مراکز اصلی تولیدی با نرخ پایین خریداری شده و با قیمت بالا به متقاضیان عرضه می گردد.با توجه به این موضوع برای خرید محصول با قیمت واقعی، ارتباط مستقیم با تولید کننده های اصلی ضروری می باشد.

مجموعه بازرگانی شادیز، با توجه به روابط متعدد با تولید کنندگان مختلف توانسته است با فروش مستقیم  این محصول مزایایی مانند کاهش قیمت تمام نهایی محصولات، راحتی در خرید و سرعت در پروسه رسیدن محصول به دست مشتریان را برای بازرگانان رقم زند.

در واقع شما از طریق ارتباط گیری با مشاورین مجموعه شادیز می توانید با تولید کنندگان بزرگ و اصلی در ارتباط باشید و محصولات خود را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت تهیه کنید.

برای خرید این محصول می توانید با واحد فروش یا بازرگانی شرکت شادیز ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما

 

بادامبادام ماماییمغز بادام

Mamra Almondبادام ماماییبادام مامایی ایرانیبادام مامایی شادیزبادام مامرابازار بادام ماماییبازار بادام مامایی در هندبازرگانی بادام شادیزتامین کننده بادام ماماییتولید کننده بادام ماماییخرید بادام ماماییخرید مستقیم بادام ماماییخرید مستقیم مغز بادام ماماییشرکت عرضه بادام ماماییصادر کننده بادام ماماییعرضه بادام ماماییعرضه بادام مامایی در بازار هندعرضه بادام مامایی در دبیعرضه بادام مامایی در هندعرضه کننده بادام ماماییفروش بادام ماماییقیمت بادام ماماییمامرامغز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *